Helgen är över!

Och snabbt gick det!

Söndagsförmiddagen avnjöts i en solstol på terassen med Stieg Larsson i högsta hugg!

Vilken bok!
Kunde knappt lägga den ifrån mig vid 12.40.

Dock insåg jag att det var nödvändigt, eftersom jag dels skulle skjutsa mannen till tågstationen och dels själv befinna mig på 5-årskalas klockan två.
Mannen skulle åka iväg redan idag, eftersom han ska tillbringa kommande vecka med jobb i Norge och skulle börja tidigt i morron bitti. Annars brukar han inte åka förrän måndag morron ju.
Tjejen som firade 5- årsdagen var min brors flickväns dotter.
Mycket presenter, glada ungar, goda kakor och tårta, ja allt vad man kan förvänta sig av ett barnkalas faktiskt!
Tack för idag E och M! Och alla andra som var där såklart...=)
Kvällen har även den tillbringats i ljuvt sällskap av S L och hans "Män som hatar kvinnor".
Plötsligt hände något!
Boken tog slut!
Och jag är oförmögen att hitta del två i trilogin!
Väldigt irriterande.
Nu måste jag hitta en ersättningsbok så länge...
Morrondagen ska bjuda på sol sägs det. och vad gör man då, om inte inviger nya bikinin och antingen drar till Playa del Mossby eller insuper den glädjefyllda "lilla" ljuskällan i en solstol på däcket. Vi får väl se.
Nu ska jag gå och försöka hitta lämpligt surrogat till kvällslektyr.
Kraven är förstås höga efter S L.
Kram på er allihop och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj gumman,

Vad sjutton har du sol? Här står regnet som spön i backen. Får nog röra mig ner till skåneland. hehe

Ha en skön beachdag imorgon (avis inte alls, bara lite grön i nyllet)

Kramis

2009-06-15 @ 00:10:10
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: znogge

Jepp, solen är här söderöver i dag! Inte så varmt än men jag ska ju ändå jobba ;-) Hoppas du får en skön stund på playan. Man mår så gott av det!



Kram!

2009-06-15 @ 07:37:03
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0