En alldeles ny dag...

...och ett helt oskrivet blad, nästan. Har förstås börjat skriva på min inköpslista, men det är allt.
Under förmiddagen ska moder, fader och jag åka till närliggande stad för månadsinköp av hygien, städ och tvättprylar. Tjäna pengar på att handla alltså! ;)
Därefter följer liten överraskningsfika hemma hos desamma. De vet alltså inte om att tre syskon kommer att bjuda på fika i deras eget hem. De har nämligen bröllopsdag idag, 42 år år! God damn! Vi tänkte uppmärksamma detta, göra två flugor på smällen och intaga lite fika och överlämna medtagen blomsterkvast. =)
Har inte tid längre nu. Måste försöka komma ur jamis och morronrock, kasta lite vatten på kroppen och slänga på mig en mer respektabel klädsel. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: yalda

Åå vilken härlig dag du har framför dig! 42 år! Ojoj! Inte illa! En stor kram till dig för att du gör mig så glad med dina genomsnälla och goda kommentarer! En underbar kärleksfull kvinna är vad du är! Kram

2009-03-04 @ 08:53:08
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åh, tack, vännen! Du är inte så dum själv ;)

Blir alltid lika glad när du tittat in, värmer! =)

Ha den bästaste dagen!

Kramiz

2009-03-04 @ 09:29:16
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: mie

Men så roligt..42 år är mycket det=). Tack för dina söta kommentarer, hinner ju knappt sätta mig vid datorn själv, men försöker=).



Jag hoppas verkligen vi har råd att fixa uteplatsen, jag har ideer iaf och just vindskydd vill jag ha, vi har iof 3 st nu men behöver fler och på ett annat vis, ungefär som på din bild, skulle vara nice=).



Kram!

2009-03-04 @ 15:05:23
URL: http://mies.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0