God morgon och på tur

Godmorgon alla!
Jodå, natten har varit bra, har sovit som en stock tills klockan nio.
Andra chansen var väl ok, tyckte jag.
Har svårt för Ugglas, men låten växte lite igår, faktiskt.
Dock tycker jag inte den lämpar sig för det internationella fältet, men vi får väl se vad som händer på lördag.
Egentligen är det ju en seg, utdragen och dryg uttagning, men kul att följa ändå om man inte har nåt annat för sig.                                                
Dessutom tycker jag att årets bidrag varit förvånansvärt bra, med många sköna låtar.
Ok, nog om det.
Frukosten är intagen, nu ska jag gå och fräscha till mig.
Vi ska på en liten skånetur idag juh.
Bland annat ska vi åka till ett möbelvaruhus där en av mina drömsoffor finns.
Ja, titta kan man ju...och drömma. =)
Nä, I'm off och väntas inte tillbaka förrän ikväll.
Ha en underbar söndag där ute!                                                          

Kommentarer
Postat av: anne

Jag håller med om att af Ugglas låt växt, förra gången lyssnade jag inte, allt jag hörde var "snälla, snäla, snälla, snälla..." och då stängde jag av, men den är rätt bra.



Vem som skulle vara bäst vet jag inte, jag glömmer dem bara, men det visar sig väl till finalen.

2009-03-08 @ 11:21:04
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lena

God morgon solstråle,

Idag hade något som inte har hänt på ja jag vet hur länge. Sonen kommer upp och väcker mamsen. Första reaktion men herregud hur länge har jag sovit. Men det visade sig kl var bara 11. Länge och väl har jag sovit inatt. Hoppas att ni gnuggar trisslott och så händer det. Ni kan köpa din drömsoffa.



Kramis Lena

2009-03-08 @ 12:12:00
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Ja, vi får väl se vad som händer på lördag, i finalen. Bara hon inte "går och vinner" med den låten...// Kramiz



Härligt och inte helt vanligt att barnen väcker mamma. Har inte hänt på många år här...=) // Kramiz

2009-03-09 @ 08:31:48
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0