Jag orkar inte!

Nä, verkligen inte!
Jag orkar inte läsa mer!
I'm fed up!
Kan inte få in mer!
Ikväll.
Blev distraherad av både det ena och det andra ikväll.
Tog bort min energi.

Jag har precis sett "Halv åtta hos mig".
Och det gjorde ju ingen glad!
För en gångs skull, faktiskt.
Brukar vara inspirerande och intressant.
Inte idag.
Trist mat.
Och gästerna var inte nöjda.
Tråkigt avsnitt.

Men hallå!
Vilken muntergök alltså!

Nä, nu har Afrodite hällt upp ett glas gott, rött vin åt sig.
Hon ska sitta här i soffan och sura och blogga.
Trotsa måstena.
Vilken rebell va'?!
HA!
Och så ska jag se de knasiga typerna på Wisteria Lane.
Kolla vad de har för sig "ikväll".
De desperata hemmafruarna.
Fly verkligheten.
Gör det!
Verkar ju genomtänkt!
Men det är jag är bäst på just nu.
Ikväll.

Händer väl alla någon gång att man stiger...

"...upp som en sol och ner som en pannkaka"!?

Kommentarer
Postat av: anne

Har du vin....Hmm...Kex har jag ätit klart för idag, kanske skulle jag också ta litet rödtjut...:)

2009-03-31 @ 20:49:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: T

Jag brukar kolla in House men idag har jag faktiskt inte haft tid!!???

(tror det var trist avsnitt)

Halv åtta brukar jag också kolla in men idag satt jag i telefon då.

Ett glas rött lät ju hur trevligt som helst. :)

Skål!

2009-03-31 @ 22:07:35
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: mia

jag glömde ju skriva att din blogg är fantastiskt bra alltså du skriver sååå otroligt bra =)

Så roligt att läsa =)



Kram

2009-04-01 @ 12:33:01
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0