Lördag på er! =)

Åh, vad härligt! Vi gick och la oss innan tolv och jag har sovit till halv tio! Så härligt! Känner mig (nästan) utsövd. =)
Ännu härligare hade varit om jag varit ledig hela dagen...Börjar jobba klockan fem och jobbar till kvart över nio.
Roligare kan man ju ha en lördagkväll. Men inte mycket att göra åt det. Har försökt ta mig ledigt, men ingen ville/kunde byta, så...
Kommer alltså hem lagom till att melodifestivalen går in på slutspurten. Misstänker dock att mannen kanske "får tag i" avsnittet så att vi kan se det i morgon. Kanske.
Förmiddagen har avlöpt med en lugn och skön frukost, sen en liten inhandling på orten. Nu har jag intagit sittläge med datorn, kaffekoppen och min bok, som ska läsas tills på tisdag, i högsta hugg. Skön musik i bakgrunden har jag oxå; Kevin Borgs (idol-vinnaren) skiva, som faktiskt är jättebra. =)
Hoppas att ni alla har en skön lördag!

Ps. Våren har gjort ett litet besök hos oss här i Skåneland idag igen. kanske för att stanna?! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!

Ja, våren har visats sej här i Halland också, och man får VERKLIGEN hoppas att den stannar ett tag... :)

Önskar dej en bra lördag, trots jobb.. :)

Ha det gott!

/Anna

2009-03-14 @ 13:54:53
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll,

Ja inte är det roligt att behöva jobba en lördag speciellt inte när man har jobbat må-fr. Men nu är det gjort och om allt går som det ska är detta sista helgen som jag jobbar på ett tag. Skönt! Vilken underbar bild får mig att längta till sol, värme och bad. Hoppas att det gick bra att jobba.

Kramis Lena

2009-03-14 @ 18:31:06
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Allt väl här, trots jobb...=)

Jobb i morron oxå...=(

Hoppas ni haft en härlig kväll själv!

Kramizar på er!

2009-03-14 @ 23:10:01
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: anne

Var jobbar du som har ett sådant pass en lördag?



Har du en trädgård att påta i, du som bor i södern och har haft våren på besök? :)

2009-03-15 @ 10:45:25
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0