Måndag igen?

Jaha, då undrar jag som vanligt hur detta gick till?!
Var ju för tusan precis fredag!?
När mobilen ljöd sin äckliga signal i morse tryckte jag irriterat på snooze och svor över min dumhet att sätta igång larmet på en lördag...vände mig irriterat på andra sidan, redo att somna om...
...gnugg, gnugg i ögat...helvete! Det är ju måndag! Och folk ska upp och jobba och till skolan.
Den dramatik som utspelades på några sekunder i sovrummet ska ni vara glada att ni missade.
Snubblande försökte jag sätta på mig pyjamasen, samtidigt som jag tog trappan upp i två, ja eller max tre kliv...
...möter Ludwigs förvirrade blick som säger allt om vad han tänker om sin morsa i det skicket.
Han såg ganska rolig ut själv, kan jag säga, och jag fnissade lite för mig själv då jag lämnade honom i hans uppvakningstöcken.
Ner i köket, på med kaffet, lilla signalen till syrran "Är ni vakna?"...Jo, det var de, men det lät lika illa där, kan jag säga. Såg det framför mig dessutom...fniss.
In vid datorn...såja, godmorgon!
Där någonstans vaknade jag. =)
In i första blogg-walken, sen in i bokens värld.
Nu en liten blogg-paus igen.
Kom på att jag läst en massa bloggar, men glömt min egen!
That's me! =)
Anyway - gomorron då och ha en underbar dag!
Måndag på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!

Jag hade PRECIS samma känsla när jag vaknade i morse och blev lite snopen över att Giovanni var hemma, för det var ju hans korttidshelg...

Trodde jag... :S

Konstigt hur hjärnan kan spela en spratt... :)



Jag är dessutom inte direkt van vid denna morgonkänsla eftersom jag ALDRIG lyckats ligga och dra mej, men det senaste halvåret orkar jag knappt få arslet ur sängen...

Kan det vara åldern som tar ut sin rätt, tror du?? (hehe)



Kram och ha en toppen dag!

Sött inlägg här nedanför, förresten...



Och just det ja... Jag har ju en bloggdesignstävling som pågår tills ikväll... ;)

Här är länken om du vill vara med och tävla.

Om inte, så får du JÄTTEGÄRNA länka till den,

här hos dej...



http://miranna.blogg.se/2009/march/vinn-en-bloggdesign.html#comment



Kram igen!

2009-03-16 @ 12:43:01
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Pia

Min son är 11år

Alla gör olika.

Vad som funkar i en familj kanske inte funkar i en annan.

Man tar det som fungerar.



Hoppas att du får en bra måndag.

// Pia

2009-03-16 @ 13:14:32
URL: http://encurlingmorsasbekannelser.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; Hahahaa ;D

ja det bilr verkligen så :D

ska blogga ett tag nu och sen ska jag plugga en annan uppgift :P

2009-03-16 @ 15:01:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Annette

Hahaha lika skönt att knalla in på den här sidan och läsa varje gång.. Man får lov att känna sig såååå mycket mänsklig helt plötsligt ;)

Men du... faktiskt hade det varit lite kul att va en fluga på eran vägg när ni har sådana morgonar haha



Hoppas dagen varit bara bra för dig!!



KRam

2009-03-16 @ 17:23:06
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: T

Hahahaaaa!!!! Du låter som jag på morgonen.

Ungar som ska med bussar och vi slåss om badrumstid. HUA!

Rena mardrömmen. ;D

2009-03-16 @ 18:07:26
URL: http://modestymom.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0