Ojojoj...

...här sitter jag en söndag morron och har fastnat i serien "Band of Brothers". Ludwig, som aldrig sett den, bestämde sig för att idag skulle han det. Jag, som hade min dator i samma rum, skulle bara skriva ett litet kort inlägg på bloggen, kolla runt lite i era bloggar, fastnade totalt i serien. Hmmm, inte bra. Jag som ska läsa oxå idag...
Lite tvätt ska även tas hand om, som vanligt. Fattar inte var all tvätt kommer ifrån! Måste vara grannen som är här och lämpar av deras oxå...=) Ja, ja, berget ska klaras av inför en ny vecka, så e de bara!
Men jäklar vad jag blev hooked av den här serien! Kan inte skrive mer nu...vet knappt vad jag skriver...=)
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Har inte sett den serien, men det blir lätt så att man fastnar om man börjar titta på något.

Och självklart anmäler jag oss till nästa års Robinson. Det var bara det att jag trodde inte man behövde anmäla sig liksom, jag trodde bara de kom och hämtade en lite sådär du vet... haha...

2009-03-22 @ 14:59:29
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: cpmamman

Tack så mycket kära du för dina fotspår i min blogg ;)

2009-03-22 @ 18:14:57
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0