Rysare

My God! Vilken rysare som utspelar sig på tv4! Ser ni den oxå?
Vem ska vinna? Laila vs. Magnus. The Beaty and The Beast... 
Det är så spännande så man dör!
De är ju värdiga vinnare, var och en på sitt sätt...
Lailas sista nummer - helt sagolikt! Rörande, sensuellt, suggestivt, vackert, ja inget öga var torrt här!
Magnus sista nummer - helt otroligt! Roligt, medryckande, glädjefyllt...och vi talar om att det är en kropp på 150 kg som åstadkommer bedriften!
Ja, om 30 minuter vet vi! Spänningen stiger!
Jag måste avslöja att jag "hejar på" Laila, för det hon gör på ett dansgolv är sååå beundransvärt!
Men...det är ju å andra sidan Magnus insats oxå! Men åh! Det här är inte lätt att tippa!

Kommentarer
Postat av: anne

Ja, Laila var ju proffsduktigast, jag tror hon förlorade på att vara för bra helt enkelt. Och fast hon var min favorit nästan hela tiden, så blev det magnus jag röstade på. Han verkar snäll, ärlig och generös och det kändes gott. I tillägg till hans dansande!

2009-03-27 @ 23:15:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lallis

Jag trodde faktiskt att Laila skulle vinna. Och nä. Inte bara för att vi heter samma heller:P fnisar

Men det gjorde hon ju inte. Magnus vann:)

Ha en fin lördag, vännen! Stor kram Lallis

2009-03-27 @ 23:28:46
URL: http://knasigamamman.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0