Söndagskväll...

...och dagens första inlägg! Otroligt, men sant! Har nog aldrig hänt förr faktiskt, men nån gång ska ju vara den första, som man säger. =)
Jag blev inte sjuk! Var nog bara någon form av utmattningssyndrom, eller nåt.
Har jobbat som ett litet svin idag, men känner mig ändå ganska ok.
Nu blir det en liten bloggrunda, kolla vad favvisarna hittat på för kul idag, nyfiken som man är. =)
Blir nog inte mycket med kommenterandet dock, för det känns som om inte hjärnan hänger med riktigt.
Men läsa lite måste jag ju. =)
Jag återkommer såklart i morron, med nya friska kommentarer =)
När jag åkt färdigt i bloggvärlden ska mannen och jag kolla på fredagens premiärprogram av "Så ska det låta".
Brukar ju vara bra underhållningsvärde i det. Settman är en skön typ.
Vidare blir det en liten "söndagsfilm", som vanligt. Kommer inte ihåg vad den hette..."Tjingeling" eller nåt...
Efter dessa punkter på kvällens agenda, tror jag att jag kommer att vara ganska nöjd med att krypa ner under täcket och inte titta fram förrän i morron bitti klockan sju. =)
Hoppas ni haft en superduper dag och får en underbar söndagkväll!
Psst...försök att förtränga att det är måndag=arbetsdag i morron...=)


Kommentarer
Postat av: Lena

Goa underbara vännen, nog har väl du någon som "tvingar" sig på. Om inte så har du det nu. Även om jag inte kan ringa så kan jag ösa in kommentarer. =)

Må gott!

Lena

2009-03-01 @ 22:57:39
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... "Tjingeling"... ha ha, ja,den heter ju nästan så... skall be min man skaffa hem den;.) Se om han förstår vad vi tjejer menar när vi säger Tjingeling-filmen;.)



Tack så hemskt mycket för din kloka kommentar också!:.) Huvudet verkade vara helt med!:.)

2009-03-02 @ 01:14:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Lena, jag gillar verkligen ditt sätt att "tvinga" dig på...fortsätt med det...=)

Och du lär inte "bli fri från" mig heller...

Måndagskramar på dig!



Melissa, jag kan verkligen rekommendera den där "tjingelingfilmen"!

Tack för att du tittar in till mig!

Hoppas din vecka blir så fin som du förtjänar!

Kramizar till dig

2009-03-02 @ 07:19:30
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Katinka

Hoppas du fick en härlig kväll! Vet hur det känns när man är så trött att hjärnan inte hänger med... Ha det bra!

2009-03-02 @ 10:49:42
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Katinka, kvällen räddades av en god film, vilket även sparade den hårt eftersatte hjärnverksamheten...=) Ha en fin dag! // Kram

2009-03-02 @ 10:53:06
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0