Tack! Glad och rörd...

...är jag efter dagens aktivitet här inne i min lilla hörna.
Massa och härliga inlägg!
Av såväl gamlingar som nyingar...(ursäkta uttrycket!).
Det mycket kontroversiella uttrycket "snabbavsugning" (som jag lite oförsiktigt använde mig av), har avhandlats och debatterats friskt! Haha! NAJS!
Kan säga att det är dags igen i morron...PUH! =)
Med avsugning alltså!

Jag är stolt "ägare" eller snarare innehavare utav ännu en award, vilket gör mig väldig glad.
Denna gången förärad av goa tjejen Lotta.
Tack så mycket! =)
Samma sak "varje" gång..."vem ska jag ge den vidare till?"
Men det är lika för alla.
Ingen vill egentligen nämna eller glömma någon.
Man vill ge alla, men det kan man inte. =(

Det går nästan inte att beskriva hur roligt det är i denna bloggvärld, för dem som inte "är i den".
Det ger så mycket!
Jag bloggar naturligtvis för min egen skull, för att jag vill babbla ur mig något, vilket känns bra.
Det jag skriver är oftast personligt, men ändå noga avvägt så att det inte blir för privat.
Alla jag känner ska kunna läsa det, utan att jag måste skämmas ögonen ur mig.
Sen å andra sidan är det inget jag sitter och säger när jag jobbar i kassan på Coop;
"Hej, jag kallar mig Afrodite ute i cyberspace och jag har en blogg!" Nä, det gör jag inte.
Men om någon skulle fnula ut vem jag är, att det är min blogg, är ingen större skada skedd.
Skriver inget obehagligt. Tror jag! =)
Den responsen (även om det är för mig själv jag skriver) som jag får av andra bloggare (och även ibland av någon som inte är bloggare...), den bekräftelsen, den dialogen som skapas mellan mig och mina läsare, är helt fantastisk!
Jag gillar det verkligen!
Och jag är i bloggvärlden för att stanna!
Vilket mycket är allas er förtjänst!
Ja, du...du...och du! =) Alla ni! =)
Nu ska jag nanna!





Kommentarer
Postat av: kjersti

Hej och hå. I dag blir nog en bra dag för oss. (Ps barnbidraget). Kram

2009-03-20 @ 06:57:38
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Lena

Sköna, underbara, goa vännen tack så jättemycket för den stora kramen. Nu känns det lite bättre. Ja vi är på väg in i en jobbig period. Den 3 april är det årsdag. Ha en underbar dag!

Kramis Lena

2009-03-20 @ 07:27:09
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Anna

God morgon, min sköna höna!! :)

Haha, ja du... ;)

Asch, det är inte så farligt som det låter...

Jag var inne hos Lotta(steinsdotter.blogg.se)för att läsa lite hos henne och råkade se din kommentar...

Värre än så var det inte... :)

Och du har rätt, det är ju inte kul att få det man skriver utlagt 2 ggr... Det är ju ungefär som att man upprepar sej och nästan som att "tjata"... (hihi)



Sovit gott har jag gjort, men är nog inte riktigt vaken ännu, så jag återkommer när koffeinet har verkat och läser ordentligt här hos dej... :)

Kram och hoppas dagen blir toppen!!

2009-03-20 @ 07:44:56
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Katinka

Åhh, vilken fin award som du naturligtvis förtjänar i massor! Visst är det kul i bloggvärlden? Jag älskar det!

Ha en bra fredag nu, känner mig aningens huvudtung och borde koncentrera mig på lite jobb just nu... svårt är det...

2009-03-20 @ 08:55:07
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: huga

mmm ja, det är lite klurigt med bloggandet. Fick frågan häromdan av en arbetskompis, just om jag bloggade. Njaaaaa hurså? svarade jag. Ja hon undrade bara hur alla hann med det...jag svarade att jag hade faktiskt en blogg men jag är incoqnito. Bor man i en liten håla kan det bli fel...alla vet vem man är, men ingen låtsas om det...om du förstår.

ha det nu så bra!

2009-03-20 @ 09:55:17
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag håller med dej intill VARJE BOKSTAV!!

Ha det dundergott!!

2009-03-20 @ 21:46:26
URL: http://miranna.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0