Trött och godnatt!

Jag är verkligen jättetrött ikväll igen. Hur är det möjligt?! Har ju sovit som en stock inatt och inte gjort något alltför ansträngande under dagen. Men trött är rätta namnet och jag kommer att inom kort dra mig tillbaka till "sovkammaren" för intag utav välbehövd vila. Var det Robinson som tog kål på mig kanske? Troligtvis inte, fattade faktiskt inte mycket av det idag, inte mycket hände och så plötsligt var två? utröstade. Ja, ja, får väl ge det en ny chans nästa lördag.
Här kommer i alla fall reklamlåten till årets Robinson. Om inte annat så är den i alla fall bra! =)

Dead By April heter gruppen och låten "Losing you".
Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack vännen för att du finns här. Det är så skönt att mötas av dina varma och underfundiga ord.

Kramis Lena

2009-03-22 @ 00:34:20
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: tess

Den e grym å trailern för Robinsson e grym den med. Fasen va de hittar låtar som passar... de griper tag liksom. //Tess

2009-03-22 @ 13:53:44
URL: http://tess701.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0