Åh, fy fan!

Nu har jag kramp! Inte en enda pusselbit har samma färg!
Jag är så stressad att jag inte vet var jag ska ta vägen!
Vågar inte gå och lägga mig!
Ja, alltså jag är inte riktigt färdig.
Och det är ju inte riktigt klokt!
Lite teknikaliteter eller formalia ska till.
Källförteckning och dylikt.
En slutkläm oxå.
Sånt som man inte tror ska vara så svårt och som inte tar så lång tid.
Yeah, rigtht!
Det TAR tid!
Usch, jag har absolut ingen aning om hur detta ska gå!
Har nog aldrig känt mig så dum i huvudet som när jag suttit med den här uppsatsen.
Extremt intressant område, men massor, massor och åter massor med material.
Har haft jättesvårt med min avgränsning och jag har suttit alltför länge med sånt som skulle visa sig vara ointressant för resultatet. Och då frågar jag mig i nästa andetag...vilket resultat? För vad har egentligen kommit fram till? Ikke en aning. Just nu i alla fall. Jag hoppas att det handlar om att jag är slut, annars vet jag inte vad jag ska tro...
Måste fortsätta!

Kommentarer
Postat av: Bloggullet

Jag känner igen dina funderingar från då jag själv skrev uppsats. Jag hade inte en aning om det var bra eller uselt, man var liksom insnurrad i uppsatsen. Så jag tror att man bör få distans innan man vet om den är bra. Tyvärr är den kanske redan inlämnad då. Jag hoppas det går bra för dig.



Jag har lätt att flumma ut i ord och när jag skulle avgränsa och bara skriva det nödvändiga så blev det knappt något kvar av uppsatsen.

Kramar

2009-06-01 @ 01:21:18
URL: http://gladana.blogspot.com
Postat av: Helen

Lycka till.

Kram

2009-06-01 @ 09:35:34
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: anne

Det är tufft det där, men nu är det gjort eller hur? Det blev säkert jättebra och om det mot förmodan inte blev det får du ju komplettera efter framläggningen och opponeringen. No big deal!

2009-06-01 @ 18:48:05
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0