Än så länge - en riktig skitdag!

Vaknade klockan sju, intog frukost, sen lite skriva på uppsatsen, därefter arbete (Coop) i två och en halv timme.
Jag skulle jobbat idag 7.00 - 15.00, men bad att få vara ledig pga uppsatsen.
Det gick ju bra, förutom de här 2,5 timmarna.
Problemet är bara att när jag sen kommer hem, har jag jättesvårt för att ta tag i saker och ting.
Är trött, känner mig seg, ja allmänt blä, helt enkelt.
Jag ger upp nu, faktiskt.
Och det blir inte mer idag.
Nä, för att vi är bortbjudna till ett par vänner. =)
Ska bli supernajs att sätta sig till dukat bord och faktiskt vara social en kväll!
Nä! Jag vet!
(förlåt, det är inte till er jag ryter till, utan till den där lille j**eln på min axel, som hela tiden ska tala om vad jag borde göra...som alltid ska ge mig dåligt samvete).
Jag har egentligen tid! Men samtidigt - jag ruttnar ju bort här bland papper, böcker och tentadamm!
Måste få ta en kväll off!
Nä, jag har bestämt mig!
Jag lyssnar inte på den där typen på axeln idag!
Nu ska jag sätta mig på däcket tillsammans med mannen och inta en kall öl!


Hoppas att ni får en underbar lördagkväll!
Det tänker jag ha i alla fall!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du om nå´n har ju noll anledningar till dåligt samvete.

Njut nu av trevligt sällskap, god mat och gott dricka.

Kramen

2009-05-30 @ 20:00:34
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Anna

GUD så härligt det där ser ut!!

Somrigt till tusen!!

Ha en superkväll och du gjorde rätt i att knuffa ner den där fulingen från axeln..

Kram!!

2009-05-30 @ 21:00:12
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Znogge

Men vem sjutton skriver uppsats en pingstaftons kväll ;-)



Kram!

2009-05-30 @ 21:18:51
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0