Award från Katinka! =)

Tack så väldans mycket Katinka!
Denna roliga och underbara tjej är verkligen värd uppmaningen tillbaka!
Sluta aldrig blogga, Katinka!
Sluta aldrig att tillföra bloggvärlden dina roligheter och tokigheter!
Jag känner mig stolt, hedrad och utvald som fått ta emot den av denna härliga tjej!
Ikke minst GLAD! =)
Och precis som du misstänkte - den gav mig ny energi! =)
Tack goding!



Skickar denna vidare till ALLA mina goa, härliga bloggare som tittar in till mig då och då!
Jag vill verkligen inte att någon av er, nånsin, ska sluta blogga! =)

Kommentarer
Postat av: Lallis

Ja du vännen ; den är du bara så värd tycker jag:)

Och så tycker jag en sak till. Eller egentligen är det en önskan. EN önskan om en fin dag i morgon. Ny vecka och allt. Och snart är det redan pingst. Det är ju inte klokt vad tiden flyger!:)

Kram Lallis

2009-05-24 @ 23:07:26
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Lena

Go kväll gumman,

Grattis till awarden. Precis som Katinka säger. Sluta aldrig blogga. La Familia vill veta vad som händer hos Afrodite.

Här har dagen var bra förutom lite svartsjukedrama mellan 2 hanar och 1 tik. Hehe trodde inte att Caesar kunde agera som han gjorde. Men där ser man vad matte vet.

Ha en bra start på veckan och snart Gumman snart är du klar.

Kramis

2009-05-24 @ 23:30:02
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0