Hellooo!

Nu är Afrodite mätt och belåten och kan börja på nästa pass.
Nattpasset. =)
Nu kör vi i några timmar till!

Dagen idag har varit en märklig dag...Nä, så himla märklig har den väl inte varit...
Mannen, som har en ledig vecka denna veckan, har tvättat däcket.
Som en förberedelse som i att olja däcket.
Min goe pappa har varit här och hjälpt till i våra övervuxna rabatter.
Jo, för att jag hinner inte det numera och mannen i detta hushåll har ett intresse för rabatter som är lika med zipp zero, noll!
Men pappa har intresse och fort går det.
Och fint blir det! =)
Tack pappa!
Jag själv har suttit fastkedjad vid datorn hela dagen.
Bara gått ut lite emellanåt och konstaterat proggression liksom.
Att något händer. =)
Och det har hänt saker må ni tro!
Ja, inte så mycket i mitt dokument som jag skulle önska, men i trädgården.
Börjar bli riktigt fint nu.
Och jag njuter!
Jag älskar en välskött trädgård!
Ja, inte så att jag tycker att man behöver gå fram med nagelsaxen (som vissa grannar i området...fniss...pensionärer som inte har så mycket annat...men de har sååå fint) men det kan ju vara välskött i alla fall.
Längesedan min trädgård var det!
Men det finns hopp.
Det är ju inte ens sommar på riktigt än!

I eftermiddags tittade syrran in. En kortis.
Vi har ju inte tid med mera nuförtiden; hon skriver C-uppsats och jag B.
Hon blir färdig socionom ni den 5 juni!
Hon har varit sååå duktig!

Lite senare kom den hemifrånflyttadesonen på ett kortisbesök.
Matstopp och snackstopp, kan man kalla det. =)
Det var bara en mellanlandning mellan jobbet och repandet med bandet.
Han berättade att han och hans band nu är färdiga med inspelningen av deras första PLATTA!!!
Kommer i höst någongång!
Gissa om denna morsan är stolt?!
Repandet idag handlar mest om deras inblandning i Siesta-festivalen i Hässleholm nästa helg, där de blev framvalda som ett av banden att visa upp sina talanger! Grattis till det sonen! =)

Och nu ska det skrivas!
Hej vad det går!
Kramiz



Horns of Anguish
Se dem på Siesta-festivalen i Hässleholm 28-30 juni! =)
(Min unge till vänster)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart du ska vara stolt!

Snart är han ju värsta kändisen och kan ta med mamsen på kändisfester och premiärer.

Hur coolt är inte det?

Kram

2009-05-19 @ 19:39:43
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: anne

Snygg grabb du har! Fast han har väl att brås på...? ;)

2009-05-19 @ 20:05:46
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Men VEM har kedjat fast dig vid datorn?? Var det samma förövare som låste fast mig;-)



Kram, stolta mamman!

2009-05-19 @ 22:31:18
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Katinka

Oj vad roligt för sonen och för dig! Gratis till er båda och grattis till en fin trädgård. Alltid mysigt att sitta i.

2009-05-19 @ 22:37:47
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Lena

Halloj gumman,

Det verkar ligga i blodet hos er att vara duktiga med pluggandet. Klart som korvspad att man ska vara stolt över La Familia. Lycka till med skrivandet, övervakningen av däcket.

Kramis

2009-05-19 @ 23:12:04
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Bibban

A men du..hallå vilken kille. Jag vet hur stolt du känner dig..man liksom sträcker ut sig i dubbla längden..mmmm få se nu då blir det 3.26 hehehee

Fin kille mor upp idagen? ha det gott i plugget och önska sonen lycka till

Kram

2009-05-20 @ 08:48:16
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0