Humortajm!

Jag menar, bara för att jag har tråkigt behöver ju inte ni ha det...;)
Behöver inte berätta mer ingående vad jag gör, för det är ni väl informerade om vid det här laget.
Fast gnälla liiite måste jag få göra!
Jag har nämligen sååå ont i min nacke och rygg så jag snart inte kna sitta upprätt! Skitjobbigt!
Får pausa allt som oftast idag, men har märkt att det funkar det oxå.
Bara man inte börjar på några större projekt eller börjar snacka med någon, utan stannar kvar i de fnuligheter som rör sig i huvudet.
Nu har jag dock tagit en paus som ska få vara i typ en halvtimme. Kom på att jag inte ätit något idag. Som vanligt.
Håller på att koka pasta och har tänkt toppa detta med överbliven carbonara.
Nyttigt eller hur?
Just nu kan jag inte bry mig mindre faktiskt, om vad jag stoppar i mig.
Jag kan ju säga det att, det är tur att inte huset erbjuder några större delikatesser, i form av exempelvis några 200 grams maraboukakor, för då hade de sannerligen och säkerligen slunkit ner i ett nafs!
Ohhh, kom just på att jag nog måste handla sen...hihi!
Nu ska här ätas!

Här kommer lite utlovad humor!
Here we go!

♥ Frun vaknar mitt i natten av sin mans högljudda snyftningar från vardagsrummet.
Hon går ut till honom och ser att han gråter så ögonen nästan trillar ut.
- Vad är det? frågar hon.
- Kommer du ihåg för 20 år sen när jag gjorde dig på smällen och din
farsa sa att jag antingen gifter mig med dig eller åker in i fängelse?
- Ja visst, älskling. Hur så?
Mannen flämtar efter luft mellan snyftningarna.
- Jag skulle ha blivit frigiven i kväll !!! ♥


♥ En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
- Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med mig i några minuter?
Kvinnan blir förvånad.
- Varför? frågar hon.
- Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina så hoppar skatan fram från ingenstans. ♥


♥ Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner:
- Min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
- Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
- Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna? ♥


Moahahaha...aja, lite roligt var det väl???

Toppar detta med två av mina favoritbilder...Jo, jag vet, de har varit med tidigare, men jag har kanske nya läsare som inte orkat läsa hela min förvirrade blogg. Då har de ju missat dessa godingar!





Maten är färdig!
Tjingeling!

Uppdatering:
Det går bra för mig!
Kommer inte hinna besöka er idag.
Ni får berätta för mig vad ni gör så att jag inte "halkar efter"! =)
Vet ni vad jag gör?!
Äter Dajm!
Mmmm...=)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vi åt pasta och carbonara i går och alla övelevde :-)Så det är med andra ord hur nyttigt som helst. Släng på lite ketchup också så är grönsaksbiten färdig :-)



Kram!

2009-05-28 @ 15:26:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Annette

Kikar in en sväng för att kolla att läget är under kontroll här och det fick jag ju bekräftat med en gång ;) Skulle ju vara tråkigt att klampa in och upptäcka att du slutat gnälla.. DET går ju inte för sig ju... ;)



Vill bara säga än en gång att det är såååå härligt att ha sina vänner här ute som alltid finns kvar och som förstår vad man pratar om!! Känns lite som om man hittat sin egen lilla familj som jag skojade om från början när vi "såg".. La Familia!!



Hoppas middagen smakade bra min vän ;)



Kram

2009-05-28 @ 17:12:56
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll gumman,

Hoppas att du kommer igenom allt snart. Här har vi depp med regnet utanför. Snart ska man nanna kudden.

Kramis

2009-05-28 @ 21:43:21
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: anne

Inget fel på humorn här inte! Då går det sannolikt ganska bra för stunden då!



Sv. Visst kan man kanske tycka att Daniel har en litet flottig framtoning, men jag tror det är bara en anpassning till miljön han är i. Dessutom, om vi nu vet att han haft njurproblem så kan nog det förklara en del av det litet uppsvullna. Jag känner så med honom med tanke på de hemska förlovningsintervjuerna, jag kan se att jag mycket väl hade kunnat framstå på samma sätt som han gjorde.



jag tror på honom, jordnära.

2009-05-28 @ 22:17:18
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anna

jag är i samma stadie som du, jag bara inte orkar bry om vad jag stoppa i mig, bara det går fort och är ätbart.

2009-05-28 @ 22:25:15
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Anna

Hahaha, tack för ett gott skratt och det var himla skönt att höra att det är fler som glömmer att äta ibland ! Be back soon !

2009-05-29 @ 18:02:11
URL: http://xahxa.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0