Söndag


Hahaha...ja, visst var det kort och koncist!
Och visst var det trevligt i fredags!
Och visst mådde jag som jag förtjänade!
Och visst var det därför som jag lyste med min frånvaro!
Ja, herregud, vad pinsamt att gå på fest och tro att man är tjugo igen.
Mannen och jag tog oss gående hem klockan fyra i lördags morse.
Tack gode gud att jag hade bytt min arbetstid så att jag började 12 istället för 7.45.
Jag var fortfarande bakis klockan 12 ju.
Jaja, det är historia nu och kul var det.
Kalaset hos sonen igår kväll blev lyckat.
Det var en liten kortis bara, eftersom polarna skulle komma vid nio och då var varken föräldrar, mormödrar eller farmödrar längre önskvärda. =)
De hade haft trevligt på kvällen tydligen.
Vi var hemma vid nio, satt och häckade vid tv:n i en timme, sen gick vi faktiskt och la oss.
Kvart över tio en lördag!
Inte ofta det händer vill jag lova!
Vaknade pigg och utvilad vid nio i morse och har haft en helt underbar dag på soldäcket.
Som jag har läst!
Jag har varit alldeles förlorad i Vitabussaktionen och näst intill okontaktbar hela dagen!
Och fått sol på näsan på kuppen. =)
Ikväll har vi grillat och haft det mysigt.
Efter duschen utbrast jag till mannen ett förvånat OJ!
Jag har varit så borta att jag alldeles glömt min blogg!
Har helt enkelt inte funderat på den en sekund!
Amazing!
Har aldrig hänt sen jag började blogga!
Sunt kanske...att det inte blir ett måste.
Nu har jag parkerat mig i soffan i väntan på Wipe-out och tänkte ta tillfället i akt att ta en liten bloggtur.
Kolla vad ni haft för er i min frånvaro...=)
Hoppas att ni har haft en fin helg i alla fall och att ni känner er redo för att välkomna en ny vecka och nya utmaningar!
Jag gör det!
Jag är på G! =)
Kramiz!

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!

Glömma bort dej!! What?! ;)

Din helg verkar ha varit precis som den ska vara... Rolig och innehållsrik!

Dessutom verkar det som att du och jag gick och la oss ungefär samtidigt i går... :) Gammal och trött...?? Nä, inte jag inte... Hehe!



Jag har varit i närheten av dej idag... Åtminstone på din sida åsen... :)



Sov gott! (För det tänker jag göra... E helt SLUT!!)

Kram!!

2009-05-10 @ 23:09:42
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: anne

Bra att du är tillbaka på banan igen! :)

2009-05-11 @ 05:20:38
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0