Tjoho!

Jag har fått en award!


Tack snälla, goa och söta Hugan för att du tyckte att jag var värd den! =)
Right back at you!
Du är verkligen oxå värd den!

Jag har bestämt mig för att skicka denna vidare till endast en, speciellt utvald person.
Hon heter Annette (Arom) och hon är helt underbar!
Hon kämpar och strugglar, fixar och donar, till den milda grad att hon nästan glömmer bort sig själv!
Snälla Annette, ta hand om dig! =)

En extra kram till Huga, en till Annette och naturligtvis en till alla och envar av er.
För att ni är ni! ;)

Med detta säger jag godnatt.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Denna där Anna

Hihi!

Nu har du ju fått det i alla fall.. Så bra!! :)

Godnattkramen!!

(Sitter här och häckar fast kroppen säger att jag borde legat under täcket för länge sedan...)

Vi ses till morgonkaffet!! ;)

2009-05-07 @ 23:52:33
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Denna där Anna

Haha!

Goooood morniiiiing!!

Men,vad tusan!!

Jag har ju suttit här och väntat på att du ska komma fräsande i din pyamas... Jag har ju liksom förstått att det är något som du brukar ägnar dej åt... Att våldgästa människor i nattkläderna... (hehe)

Nu är G ivägskickad och mamsen mår något bättre idag (håller tummarna att det fortsätter på det viset)

Stor kram och du... Nu häller vi upp ännu en mugg.. :)

Tjingeling!!

2009-05-08 @ 08:20:38
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Annette

Jamen!!!!!!! Super-duper-underbara-härliga-bästa-bruden!! TACK!!! Du är ju bara för HÄRLIG!!!!! Love U girl!! Blir ju full i ögat med massa blöta saker över dom underbart fina orden om mig!! Och glädjeruset av att någon verkligen ser det man försöker anstränga sig med att göra, är helt utan ord just nu!! Du är verkligen något helt speciellt ;)



Hoppas du haft en riktigt fin fredag och att ni fått se skymten av solen liiite mer än oss. Vilket inte borde vara sååå svårt ;) Har regnat i 2 dagar här nu så man börjar känna sig lite ruggig haha



Va rädd om dig och njut av helgen nu min vän. Det är du värd efter allt.



Och miljoner varma kramar till DIG!!!

2009-05-09 @ 01:18:11
URL: http://arom.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0