Måndagsreflektioner

Nej, nej, nej, mina goa vänner, det är varken betongkeps eller blyhjälm som är anledning till min tillfälliga, men dock frånvaro, nejdå.
Nä, det har bara varit lite mycket (läs roligt) som hänt och jag har banne mig varken hunnit eller orkat med vare sig min egen blogg eller era...sorry! =)
Men jisses, vad roligt jag haft.
Och så skönt att slippa matlagning!
En hel helg!
Me like, me like!
(Igår när jag jobbade beställdes det pizza här hemma minsann...med hemkörning dessutom...)

I lördags ägnades hela dagen åt plugg, sen var det ju kalajs hos mamma, som bjöd på kalkon med allehanda mumsiga tillbehör.

Igår, söndag, arbetade jag hela dagen...och då menar jag verkligen HELA dagen, 10.30-20.15.
När jag sedan landade i soffan blev det film - Johan Falk.
Lika bra som vanligt var den, men jag missade slutet eftersom mina ögon då blev alldeles för tunga. =)
Detta kan i och för sig tolkas som sviter efter en ovanligt hård helg.
Jag menar, det är inte varje helg numera som jag och mannen "stapplar" hem halv fyra på morronen, efter en partykväll.
Nä, det hade jag minsann inte orkat längre.
Inte varje helg i alla fall...bara sådär varannan...;)

Vi hade en liten premiär igår kväll också.
Glöggpremiär! =)
Vi var ju tvungna att prova året Blossa-glögg -09, Clementin.
Den var god och rekommenderas varmt.



Idag har jag varit på litteraturseminarium i Lund.
Det var intressant och givande som vanligt.
Och Dick Harrison var i toppform, som vanligt! =)

Nu ska det lagas tacos!

En trevlig kväll tillönskas er alla!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Bloggullet

Så kul det låter med seminariet du var på, gillar att gå på sånt.



När det gäller håret så blev det lite orange.;o)

Kram

2009-11-09 @ 18:03:12
URL: http://gladana.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0