Sovmorgon...*gäsp*

Jahaja...då har man lyckats med konststycket att "försova" sig igen.
Vaknade inte till sans förrän vid halv tio.
Idag gjorde det dock inte så mycket, eftersom jag inte skulle iväg.
Och killarna är rediga och kommer upp själv.
Någon av dem hade dessutom stängt dörren om morsan så att hon lugnt kunde snusa vidare, utan att bli väckt av deras morgonframfart.
Så omtänksamt! ♥

Nu bloggas det och facebookas lite, ja och intas lite av "the black magic" såklart.
I eftermiddag har jag fått ett mycket ärofyllt uppdrag.
Ska nämligen iväg med äldsta sonen och kolla på ett eventuellt nytt boende för honom, tjejen och lille bebben. =)
Ska bli så spännande!

Mellan varven ska jag även försöka få lite rader lästa i boken "Ur medeltidens höst".
Ikväll bär det iväg till päronen på kaffe, eftersom morsan min fyller år. =)

Tisdag på er!

Tuesday Graphic #22


Kommentarer
Postat av: Znogge

har man ingen tid att passa så är det väl bara skönt att få sova ut!



Hoppas det nya boendet är något vettigt för dem!



Kram!

2009-11-03 @ 13:36:04
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0