Arla morgon

Hmmm...ska man var nöjd med att få sova till sex?
Inte jag, när jag skulle kunna sovit en hel timme till.
Det gick bara inte att somna om, trots besvärande trötthet.
Hade "spring" och ont i kroppen.
J**la medicin!

Så vad gjorde jag då?
Bloggade!
Har varit ute på en liten promenad, men inte hunnit med alla.
En jag hann vara inne hos är Yalda.
Hon hade lagt en länk till den där filmen, ni vet den som även figurerar på FB "Michael Jacksons spöke"...
All respekt till MJ, men jisses amalia, vad rädd jag blev!!!
Och vad jag sen fnissade...åt mitt eget beteende.
Klockan sex på morronen, nyvaknad och totalt off ser jag denna lilla snutt.
Lite läskigt var det...och sen så...!
Jag lovar att jag var uppe i taket och vände.
Jag är väldigt glad att jag inte hade kaffekoppen i handen, för dess innehåll hade då funnits i min lappis vid det här laget.

Nu hinner jag tyvärr inte mycket mer.
Jag ska snart iväg förstår ni.
Till veterinären med "barnbarnet"! =)
Sen blir det en lite shoppingtur med syrran.
Jag bara måste ha ett par nya skor...och kanske lite nya tröjor...och byxor.
Har INGENTING att ta på mig! *fniss*
Ni vet, det är inte lätt att ha fukt i garderoben.

Vad gör ni denna fuktiga, råa och kalla tisdag då?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoooooohooooo!!

Det är det där andra spöket på norra sidan åsen som tittar in och skrämmer vettet ur dej!!! Hehe!!

Nuuuu är jag vaken!!

2009-10-13 @ 07:59:50
URL: http://miranna.se
Postat av: Annica

lycka till hos vetrenären!!!

2009-10-13 @ 12:10:45
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skit.

Där gick mitt hjärta.

Scary!

Kramen

2009-10-13 @ 13:17:02
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Bibban

Denna ruggiga ddag har vi gjort avslut och besiktning av gamla lyan, det firade vi med indisk mat yammi..skulle åxå behöva lite nytt i garderoben har heller inget som passar:O( kan bero på alla pizor och en och annan sockerbit...;)

Kram

2009-10-13 @ 18:13:16
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Mie

Hej! Ska efter detta kolla filmsnutten, hoppas jag inte blir skitskraj med mina klena nerver!

Hoppas du fann dig lite nytt till garderoben, konstigt det där med oss kvinnfolk att vi alltid behöver oss lite nytt fniss...



Jag har ny blogg...



Kramis...

2009-10-13 @ 18:56:30
Postat av: Åsa

Hej! Vad trevligt med ny bekantskap! Just nu har jag lite brått (måste skriva färdigt min uppgift till skolan innan DH börjar klockan nio) men jag har lagt dig på minnet och åter kommer gärna!

2009-10-13 @ 19:40:38
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Y

haha Jag kan se dig framför mig! Exakt samma sak hände mig ska jag säga dig.hihi..lite kuligt!! Sorry! Kramis!

2009-10-13 @ 20:15:31
Postat av: Erika

Å FY FAAAAN vad rädd jag blev!!! Fast jag anade vad som skulle ske :-D

Nu är jag också vaken.

Ses på lördag

kramar

2009-10-14 @ 10:54:30

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0