Lördag, regn och plugg

Hej där!
Ingen förändring här alls.
Jag är lika asocial nu som i förrgår.
Jag studar.
Böcker och papper ligger utslängda omkring mig, lappisen går på högvarv och ute ösregnar det.
Det där sista är ganska mysigt faktiskt.
Sitta inne och höra hur det viner kring husknutarna och hur regnet smattrar mot blecken.
Me like! =)
Hade dock inte haft något emot om jag hade kunnat sätta mig i soffan med en god bok, istället för att sitta och knacka på datorn.
Men, what the heck, man kan inte få allt här i livet.

Dags att sätta igång igen!
Hoppas att ni får en underbar lördag, whereever you are! =) 


Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är i alla fall perfekt väder att plugga i! Man missar liksom inga utomhusaktiviteter!



Kram!

2009-10-03 @ 14:46:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: anne

Min lördag bestod av shopping, hem, bio och middag med kompis och nu rödvin med maken framför TV-fotboll! :)

2009-10-03 @ 20:46:28
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0