Höstkväll fylld av premiärer...

...ja, för mig alltså, som aldrig har sett vare sig Svenska Hollywoodfruar eller Roast på Berns.



Vem lever ut sin lyxiga och flärdfulla vardag bäst, av de här tre begåvade *host, host* och natursköna *hmmm* kvinnor...?
Ganska pinsamt, nästan så att det blev underhållande, om ni frågar mig.
Man undrar nästan om de finns på riktigt, eller om de kanske spelar en roll...!




"Den gode, den onde, den fule och en finne." =)
Underbara karaktärer, mycket sarkasm, ett unbefuckinglievable vokabulär, underhållning på hög nivå och att helt enkelt ha roligt på någon annans bekostnad...=)
Det här gillade jag verkligen!
Underhållande!

Nu vankas det något helt annat, ett gammalt beprövat, säkert kort,
som både är spännande och underhållande - Navy CIS!
Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: znogge

ja, ibland kan man undra. Över vad som är sant, tillrättalagt och så...



Kram!

2009-09-22 @ 06:37:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

God morgon, min sköna!!

Här blev det en massa pinuppor till morgonkaffet...

Jag och Camilla har ett litet projekt på gång, så jag var tvungen att reka lite... Hehe!

Kramen på sej och ha en bra dag i skitvädret... :)

2009-09-22 @ 09:20:57
URL: http://miranna.se
Postat av: Anna

Jaså...?! Det var som 17...!!

Så du har varit i Amerika, du...?! fniss

2009-09-22 @ 12:09:04
URL: http://miranna.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0