Woho!!!

Calle är vidare!
Det gillar jag verkligen! =)
Synd bara att snygge Eddie ramlade på målsnöret, när han försökte sjunga sig in i svenska folkets hjärtan med Michael Jackson och allt.
Hans största styrka var dock utseendet, inte sången.
Och idols eminenta jury säger ju att en idol måste ha "hela paketet".
Förlåt att jag blivit en sån idol-idiot, men jag tycker verkligen att det är så himla roligt att följa deras resa. =)

För tre timmar sedan tog jag spruta II av min "djävulsmedicin".
Få se om jag ska få sömn inatt eller om det ska frossas natten igenom.
Och då inte frossa i positiv mening, som i något gott, utan frossa som i feberfrossa.
Ska försöka sova nu i alla fall och hoppas på att somna innan det bryter ut.

BTW - För er som var bekymrade över mina biverkningar kan jag berätta att de är fullkomligt väntade och "normala" och ingen allergisk reaktion eller något farligt.
Förhoppningsvis är de även lika övergående som de flesta biverkningar.
Tack för er omtanke i alla fall! =)

Kram och godnatt!

Free Orkut and My Space good night Graphics Glitters


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0