Det blev en...

...väldigt kort, men intensiv filmquiz.
Anne har redan avslöjat svaret.
Undrar om hon fuskgooglade eller om hon bara "har det i sig"?!
Inglorious Basterds var det vi såg!
Bra där Anne! =)

Om filmen var bra?
Jodå, det var den nog.
Om man såg hela och lyckades få lite sammanhang.
Svårt att avgöra då man faller i dvala mellan varven dock.

Vet ni...detta inlägg är mitt 999:e!
Helt otroligt vad man kan producera på knappt 1½ år!
Så mycket svammel...
...om mycket och inget.

Utanför mitt fönster (så vitt jag kan se i alla fall) strålar solen från klarblå himmel!
Fåglarna har vaknat och kvittrar i kör.
Ett par koltrastar slogs just...eller var det en parningslek kanske...?!
Igår såg jag en Påfågelsöga (fjäril) och vårens första myror.

Den här hittade jag förresten inne hos Anna igår...

En lite annorlunda Mariah Carey låt...men bra!

Vacker som en dag...

Sjunger som en lärka...

Ja, ni kanske märker vad som händer här...

Afrodite köper tid...
Förhalar faktum...

Time to take The Bull at the Horn...eller nå't!


Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Haha ... fortsätt förhala du ... faktiskt nått som vi har riktigt gemensamt. Skjutauppsyndromet drabbar mig ofta ... lite FÖR ofta ;-D

Kramar

2010-04-08 @ 09:23:14
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: ansepanse

jag har också sett fjärilar och myror - VÅREN är här :)

kramar

2010-04-08 @ 11:39:22
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Och alla vi andra är SÅ glada för allt ditt "svammel"! Grattis till både 999:e & 1000:e inlägget! (Och inlämnningen av uppsatsen, såklart!!)

2010-04-08 @ 16:49:42
Postat av: N

by

;)

2010-04-09 @ 06:17:23

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0