Godmorgon!

Ja, Maria Montazami är en synnerligen kontroversiell figur som det råder ytterst delade meningar om.
Även om jag tycker hon verkar både korkad, naiv och "uppe i det blå" har hon ju något som får oss att titta vidare.
Kanske är det hennes många läppstiftspåläggningar...hihi.... =)
Det gäller bara att ha fjärrkontrollen redo, så att man kan stänga av ljudet när det blir för pinsamt eller en tidning, redo att sättas för ansiktet så att man slipper se eländet ibland.
Mina söners kommentar då jag satt vid tv:n igår får avsluta min diskussion om MM...
"Alltså varför pratar hon så konstigt?
Är hon lite efterbliven eller nåt?
Varför tittar du på det här skitet morsan?"
Ja, det undrar man ju. =)

Idag är en ny dag!
Vad ska man göra med den tro?
Jo, man ska intervjua lärare på skolan där observationerna gjordes.
I morron är det elevernas tur.
Jag vill bara få detta ur världen nu, så att jag kan låsa in mig och börja skriva på allvar.
Och där...precis där...tog orden slut!
Jag tappade fokus.
Mina tankar är på annat håll...
..."funkar den där diktafonen som jag lånade hem igår egentligen"...
Äh, vi får höras sen!

Kommentarer
Postat av: maria

Hon är väldigt speciell denna Maria, charmig men samtidigt dum på nåt vis...



Ha en fin dag !

Kram

2010-04-20 @ 08:35:16
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Znogge

Jag tycker hon verkar vara just uppe i det blå!



Kram

2010-04-20 @ 08:53:36
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Jess

Jag gillar henne, jag härmar ofta henne! ;D

Men smart, neej!

kram

2010-04-20 @ 17:44:00
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0