Rörigiskallen.nu

Goodmorning!
Dagen ser ut att bli en underbar dag, vädermässigt.
Detta får jag dementera...det regnar och är svinkallt!
Kanske för övrigt oxå, det är ju fredag.
Jepp, det stämmer och det är fortfarande lika underbart! =)
Än så länge vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig an dagen.
Efter gårdagens ångestrace på morgonen, blev inte allt som skulle blivit gjort, gjort.
Nä, det gick liksom inte att fokusera.
Visst, jag transkriberade tre av fyra intervjuer, men jag blev inte färdig.
Fy, vad det är trist att transkribera förresten!
Intressanta saker som sägs, visst, men att lyssna minutiöst och skriva ner vad som sägs samtidigt...ja, det är ett riktigt skitjobb faktiskt.
Dagen inleds med att slutföra transkriberingen av den sista intervjun och sedan genomlyssning av alla fyra en gång till.
Behöver jag säga att jag kan hålla mig för skratt?!
Ok, sen får vi se vad dagen ska erbjuda.
Förresten...det är väl ingen som har missat att det
ÄR FREDAG?!
Veckans bästa dag!

Ha nu en riktigt god sådan allihop! =)

Friday Graphic #49


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart att man inte missat att det är fredag!!

Taccos och ett glas rött väntas i kväll.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-04-23 @ 08:26:35
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Petra

Önskar dig en underbar fredag. Kram

2010-04-23 @ 09:12:10
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0