Sista inlägget för i år!

Ja, om snöelände alltså!
Ni trodde väl inte att ni skulle bli av med mig så lätt va'?!
Ville bara visa mina bilder från snökaoset igår...
...ni vet, det där favoritscenariet, när jag får sitta inne och njuta av fönsterna som blir mindre och mindre...





...och bli mer och mer insnöad för varje timme som går...
NAJS! =)

Jag har för övrigt surat färdigt!
Jag har titttat på "Halv åtta hos mig" och sedan sneglat på "Roomservice", samtidigt som jag haft Miranna i örat...Man kan helt klart ha det sämre! =)
På bordet står doftljus, som sprider sin härliga arom och i glaset lite rött...
...jodå, jag skulle absolut kunna ha det betydligt sämre! =)
Och jag skulle kunna var betydligt surare än nu...dvs så sur som jag var innan!

Åh, vad det är tyst...
...i källaren alltså.
Jo, för att tvättmaskinen har stannat...
När jag kom hem idag mötte mig yngsta sonen i dörren.
Han var iförd ett par strumpor som jag visste inte hörde hemma hos oss.
När jag frågade honom vems strumpor det var, blev svaret:
"Ja, jag får ju låna strumpor av mina polare, eftersom du tydligen slutat att tvätta här hemma"!
WTF!!??
Det är sant att tvättningen hamnat ganska långt ner på min "måste-lista" den senaste tiden, helt klart.
Å andra sidan har ingen behövt gå nakna...än.
Och de har ju tydligen snälla polare...=)
Sen är de ju faktiskt gamla nog att tvätta själv, när allt kommer omkring.
Jag gick dock genast ner i tvättstugan...
...eftersom jag kom på att min EGEN garderob börjar bli anskrämligt tom.
Dags att hänga tvätt!

Kommentarer
Postat av: 2BarnsMamman

Likadana ser fönstren ut här. Tur att man får sitta inne och mysa!



Lycka till med tvätthögarna! Kram kram

2010-02-03 @ 21:26:45
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Själv har jag bestämt mig för att ÄLSKA snöhelvetet. Man blir mindre tjurig då. (se bloggen..) Har nyss tittat på Det okända. Så otroligt träffsäkert!! Se reprisen på lördag kl.17.00 (ett tips)

Stor varm boppkram

2010-02-03 @ 21:34:58
Postat av: Camilla

Vilken bra idé....låna kompisars kläder....då blir det mindre tvätt för oss.

För man MÅSTE inte tvätta dom innan man lämnar tillbaka kläderna ,va? ;)

Ha det bra och kram på dig!

2010-02-03 @ 21:50:07
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Men inte ska du behöva tvätta!! ...har inte du också kompisar som du kan låna kläder av? Vad behöver du? Ska jag skicka? ;D

2010-02-03 @ 21:55:35
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Det är väl för väl att dom tar saken i egna händer ibland!

2010-02-03 @ 22:26:49
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Postat av: hugan

;-) Inte sura, det är vitt och fint ju!

Lät alldeles utomordenligt skönt med där röda i glaset! Så får det bli för min del i helgen...!

Kram på dej

2010-02-03 @ 22:54:02
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Bibban

oj ! för ett ögonblick så blev jag alldeles paff,,,skulle du överge oss så här utan förvarning...åhh vilken tur att det var snö som du pratade om:)) kram och god fortsättning då kanske man kan säga

2010-02-04 @ 16:34:05
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0