Typiskt...

...IKEA!
Att något man ska ha är "tillfälligt slut"!
Jaha, då blir det en tur till.
Sååå tråkigt jag tycker att det är, att jag måste åka dit en gång till snart!
(Not!)
Jag har säkert kommit på en massa fler saker tills dess, som jag bara "måste ha"! =)
Matta till sonen verkar vara det allra svåraste av allt.
Inga på IKEA (jo, stora, som nästan är större än hela rummet och då kunde vi ju lika bra lagt in en heltäckande...)
Inga på Nilssons möbler...
Får nog bege mig till Rusta eller nåt.
Ett senare problem är det i alla fall.
Sonen och fadern håller just på att sätta ihop ett styck soffbord.

På H&M var de attiraljer jag skulle ha OXÅ slut!
Ve och fasa!
Blev ett besök inom KICKS istället, men fasen vet om inte samma produkter var lite dyrare där.
Det kändes så när jag betalade i alla fall!
Men de ÄR ett (tre) måste...




Jag ska tillaga rester från igår.
Att det finns rester handlade inte om att den inte blev god, den där gratängen...nej, den blev superb!
Däremot blev vi färre till middagen än jag hade beräknat.
Den där planeringen är inte alltid så lätt, med tonårsbarn i huset.
Ibland kommer de fem minuter innan matdags och meddelar "Jag käkar på pizzeria med en polare idag".
"Japp, det är klart att du ska" säger man...men tänker *himmel, var ska jag göra av all mat*?!

Kvällen blir en lugn tillställning.
Ja, jag ska träffa både Zelmerlöv, Dolph och Meltzer och en massa artister...från tv-soffan, så det kan ju bli lite ös! =)

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!

Vad gör ni förresten, denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är alltid lika spännande att se hur många man blir till middagen...



Kram!

2010-02-07 @ 08:42:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: hugan

Du har mitt lördagsshema på min blogg! Tror jag är lite bakis idag..



Men du, den där Inga, hon jobbar alltså både på IKEA och Nilssons möbler? Intensiv liten människa.

;-O Skojjar bara ;-)



Nä trist när det man ska inte finns, rent av irriterande! Hoppas du njöt av lördagskvällen iaf.!

Kram på dej

2010-02-07 @ 10:10:24
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Carina

Stackare som måste till Ikea igen!!! Jag önskar jag kunde följa dig och hålla dig sällskap i allt det tråkiga fniss

Kram

2010-02-07 @ 10:19:13
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0