Bloggtorka.nu

Jag har läst om fenomenet, men aldrig varit drabbad.
Nu vet jag hur det känns.
Trist.

Jag är vaken i alla fall och har så varit sedan 7.30...
...och har inte fått något vettigt gjort sedan dess!
Ska tillbringa eftermiddagen på MAH - föreläsning om enkäter som forskningsmetod...=/
Ska tömma yngste sonens rum ikväll, i sällskap med densamme.
I morgon inleds projekt "tapetrivning".
"Kluvenhet" är känslan inför detta.
Skönt att sätta igång, men ack så trist innan målgången skymtas!

Nämen...om jag skulle...???
Vet inte vad jag ska.
Vet vad jag borde, men det är ju inte samma sak...=/

Men god morgon till er i alla fall och hoppas ni får en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Cina

Det är det där förarbete, själv grundningen, vid renovering som är lite trist tycker jag. Sen, när man kommer till själva "piffet", det är DÅ det blir kul igen.

Fast, tapetrivning kan vara rätt kul.

Hoppas att du också får en fin onsdag!

Kram!

2010-01-20 @ 10:39:00
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Anne

Yes box, livsandarna sprätter och krumbuktar sig!



Angående bloggtorka; ha en frågestund som alla bloggarproffs! Om inte annat så genererar det en hel del idéer även om man inte vill svara på frågorna! :)



Jo. Makens morfar utvandrade från Abbekås (från huset till höger om hamnkiosken med ryggen mot hamnen) 1910, så rotade vi runt bland bibliotekens mikroficher och granskade varendaste grav vid Skivarpskyrka (hittade morfarföräldrars- och morfarssyskongravar). Vi tyckte det var jättespännande, ungarna var måttligt imponerade...

2010-01-20 @ 10:54:15
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ansepanse

jag önskar dig detsamma

kram

2010-01-20 @ 11:25:29
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0