Måndagen den 25 januari 2010...

...sitter jag i soffan och pustar ut efter helgens övningar!
Kaffet har slunkit ner till veckans första avsnitt av The Voice.
Jag har tagit en liten bloggpromenad och kollat hur mycket jag missat av era förehavanden och inser att jag måste take it from here...
Ni är så flitiga bloggare allihop att jag inte kommer hinna läsa ikapp...
Jag har även fått en award, från flera håll faktiskt, och tackar allra ödmjukast för denna! =)
Tack godingar!
Lovar att "ta hand om den" under kvällen!

Annars då, denna kalla (nästan arktisk kyla ju!) måndag??
Jo, mannen har "tågat" iväg till jobbet i en annan del av Sverige.
Kidzen har gett sig av till skolan.

Dagsformen då??
Jo, kroppen min känns mör och tilltufsad, huvudet likaså.
Jag har ont i muskler som jag inte visste fanns.
Men jag har i alla fall ingen tandvärk! =)

Snart är det dags att hoppa i duschen.
Sätta mig på tåget till Staden 2,5 mil bort...
...där det idag bjuds på föreläsning om "Observation som forskningsmetod".
Ska bli väldigt intressant!

Vad händer sen då??
Så lite som möjligt faktiskt!
Soffan, , tv:n, datorn och jag i en härlig symbios och i ett ömsesidigt samförstånd...=)
Jag längtar redan...

Hoppas att ni alla får en härlig måndag!

Och vem är det som önskar er detta??
Jo...


Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha en bra dag du med innan det är dags att landa in i soffan ;-)



Kram

2010-01-25 @ 09:51:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

... jag har en semstermåndag så det enda jag har att gnälla över är kylan ... brrrrrrrrrr

Tack och tusen tack för gratulationerna :-) Kram

2010-01-25 @ 09:57:04
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Carina

Hej du tjusiga(bruna)böna i snyggt vitt fodral!

Jag kan också nästan sjukligt se fram emot ledig kväll när man får sjunka ner i soffan. Inte så höga krav man har, hihi. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att vara glad över.

Kramar

2010-01-25 @ 10:56:02
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: ansepanse

jag hoppas att din måndag också blir finemang

kram

2010-01-25 @ 11:45:33
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Boppan

Fan vad BRUUN du är. Blir avis. Är en blekfet Boppa :-( .....

SUCK!

2010-01-25 @ 20:51:48

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0