Pssst...



...var bara tvungen att titta in om!
Ni är många som verkat gilla receptet i föregående inlägg...
...och jag har provat det!
Jag överdriver inte det minsta när jag säger att det var superdupergott!
På riktigt!
Jag höll mig ganska slaviskt till receptet, förutom att jag tillsatte en buljongtärning.
Salt och peppar är ju en smaksak oxå...
Plus att jag faktiskt använde riven cheddarost istället för parmesan...helt enkelt för att jag tycker att parmesan är för (jävla) dyrt!
Men prova det - det var jättegott! =)

Vi har haft en trevlig kväll och nu ska snart Afrodite och hennes make intaga ryggläge!
Ses vi i morron eller?
Jag vet i alla fall att jag kommer att vara här - will you?! =)

KRAM
&
godnatt
från

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska jag banne mej prova!!

Me löööv pasta!! Och cheddar är "fint som snus" även om parmesan är att föredra... :)

Kramis!!

2010-01-15 @ 00:16:46
URL: http://miranna.se
Postat av: Znogge

Kan tipsa om att Willy's har en parmesan som inte är så blodig i pris! God dessutom.



Kram och god morgon!

2010-01-15 @ 06:18:54
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0