Gårdagen

Igår var det så dags för förberedelser inför ytterligare en grillkväll.
Medan svetten lackade (även om det förvisso var lite svalare under gårdagen), förbereddes hemmet för, förmodligen, Hörbys trevligaste par. =)
Ja, en del av er "känner" den ena delen av paret, eftersom det nämligen är självaste Miss Juni.
Den manliga delen av paret är en av mannens äldsta barndomsvänner (och med det menade jag inte att han är förfärligt gammal, utan att han är den som "hängt med" längst i hans vänkrets).
Vi hade en mycket trevlig kväll och åt och drack gott ända fram tills klockan 1.30.
Bubblade och babblade, skrattade och grät (nä, det gjorde vi ju inte)...

Tack för en mysig kväll, J & K! =)

Vet ni vad det värsta är??!!
Jo, att inga bildbevis kan ni få.
Nä, för Afrodite råkade bete sig som värsta nybörjarbloggaren och glömde ha kameran redo.
Ikke den minstaste lilla bild är tagen under hela kvällen!
Så förargligt!
Nu bara väntar jag.
På att de ska vakna.
Jo, för de sov över.
Och Miss Juni brukar ju vakna superdupertidigt.
Så när jag vaknade till klockan halv åtta "vågade" jag helt enkelt inte somna om.
Pinsamt ju, om värdparet ligger och snarkar och gästerna måste vänta flera timmar på frukost.

Tror bestämt mig höra att de är på G nu...eller inte...

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, ja lite måste man ju uppföra sig när man har gäster :)

Jasså känner ni varann, vad skoj!! Ha en trevlig frukost nu tillsammans och hälsa henne så gott!

Kramen

2010-07-14 @ 10:00:12
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Znogge

Inga bilder efter en helkväll med trevliga människor från Hörby? Ärligt talat, nu är det skärpning som gäller ;-)



Kram!

2010-07-14 @ 11:27:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gun

Vad mysigt med besök, och att du inte fotade betyder ju att du slappnade av, och glömde bort bloggen totalt. Vad skönt!

2010-07-14 @ 12:48:01
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: anne

Det gäller att variera sig och överraska sina läsare ibland! :)

2010-07-14 @ 21:35:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Hahaha...men vilken tur att jag har ett par bilder då. Men jag håller med, två så´na ERFARNA (??) proffsbloggare (hmm) - oxå inte nå´ra roligare bilder än så...Jaja, vi får lära av vårt misstag och se till att inte upprepa det! Trevligt var det i alla fall, och jag tycker fortfarande du kunde somnat om!! Så hade vi fått knacka på lite försynt och fråga om det inte var frukostdags snart...Tack!! Och hälsa käre maken!! KRAM!

2010-07-15 @ 00:08:25
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0