Mannen har en...

...väldigt fin kamera som man kan ha mycket roligt med.
Vi lekte lite med den vid vårt däckhäng förrgår och här kommer resultatet...
...som är en kavalkad av vackra blommor och örter. =)

Ja, eller snart kommer de...
...ser att grillen börjar bli klar att användas.
Ja!
Grill igen! =)

Återkommer när laxen är intagen!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sådärja!
Då var man mätt och belåten! =)

Här kommer utlovade bilder...

En fantastisk Million Bells, som jag fick av syrran och brorsan med familjer, på kalaset i lördags...



Igen...



Basilika som morsan odlat fram och som jag fick av henne och pappa i lördags...



En vacker Kalla, förärad av yngste sonens flickvän vid samma tillfälle...



Lite närmare...



Ännu närmare...=)



Närbild av en (lila) blomma som jag själv köpt...



Ännu en...



En typ av Salvia...



Vet inte vad denna blomma heter, men jag bara älskar den!
Och den är såklart lila...=)



Ännu närmare...



Shit, vad törstig man blir av att hålla på att leka med kameror!
Dags för påfyllning...=)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Nu väntar ännu en däckhängskväll i la casa del Afrodite! =)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Läckra bilder! Speciellt den sista ;-)

2010-07-14 @ 20:12:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gun

Härliga bilder och vackra blommor!:)

2010-07-14 @ 22:57:28
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: anne

Hur mycket blommor har du!?! Ser ut som massor! :)

2010-07-16 @ 00:22:11
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0