Nu vet jag hur det känns!

Att vara tonårskille alltså.
Jo, för idag har jag vaknat med sprucken röst och stämband som helt enkelt inte alls funkar som jag vill.
Jag tänker att jag ska säga något och det låter bra i min skalle, men det som kommer ut låter inte alls likadant...
Mannen hörde naturligtvis fel när jag meddelade att jag tappat rösten.
"VA??!! Har du tappat brösten??!!"
Eh, nä, inte riktigt...(inte mer än tidigare i alla fall)!
Knasboll! =)
Sen känner jag även att jag har en kropp idag.
Jag menar, vanligtvis kanske man inte går runt och tänker på att man har det...
Den bara finns.
Men idag känner jag liksom av varenda liten del.
Gårdagens hoppande, dansande, sjungande och tjoande satte, med andra ord, sina spår.
Men det var det helt enkelt värt!
Varenda liten spänd muskel i hela kroppen är välkommen och rösten, ja, den återkommer väl så småningom...

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Det tar på att festa loss! ;)

Vi ska åka till Göteborg, där spelar Pink & Takida är förband. Det ska väl bli roligt bara vi kommer fram...det är ju en ganska lång resa och jag som hatar att åka hemmifrån...

kram

2010-07-18 @ 11:18:40
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Em

Den typ av åkommor tyder på en lyckad kväll! :D

Sv: Dejten jag skall på är flera veckor fram i tiden. :)

2010-07-18 @ 11:47:33
URL: http://egoinasmamma.nu

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0