Roligt att jobba!

Jepp, jag har haft en trevlig dag på jobbet!
Lite ringrostig hade jag dock hunnit bli.
Kom inte ihåg de lättaste PLU-nummerna.
Men det var den första halvtimmen, sen rullade det på som vanligt igen.
Där var faktiskt kunder idag, som påstod att de saknat mig!
Och det var ju kul att höra! =)
Jag hade ju saknat dem med!

Efter jobbet blev det några timmars däckhäng.
Ostbricka och ett par glas vin.
Sängen ganska tidigt.
Vi ska upp redan sju i morron bitti och sedan bär det av till Köpenhamn med ett par kompisar.
Hela dagen ska det strosas, fikas, ölas, korvas (ja, intas äkta, dansk Pölse...mums!).
Och sen ska det bufféas på en restaurang i timmarna två.
Tror och hoppas sedan att en trevlig dag avslutas med en drink eller två i baren hos Afrodite's.

Kramen och godernatten!

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Ingen sommar utan en Köpenhamnstur ... Ha lika roligt som jag skulle haft!

Kramar

2010-07-16 @ 07:25:00
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0