Jag inleder dagen med...

...en utmaning från Camilla's place!
Den går ut på att man ska visa sin tionde bild i bloggen och länka till inlägget.
Kul idé faktiskt, att gå tillbaka i sitt arkiv.
Så får ni en chans att läsa lite from the beginning...=)

Den här är, inte helt otippat, eftersom den dykt upp några gånger i bloggen, min tionde bild: ------>
Och inte helt oväntat, handlar my insanity om p...g! =)

Sen kan man ju utvidga denna utmaning hur man vill...
Jag tar mig den friheten i alla fall...=)
Detta är mitt tionde inlägg, till exempel...
"Humor på morronkvisten"

Min tionde ego-bild...
Inte helt otippad, den heller...=)



Mitt tionde humorinlägg...
Arne Anka...

Mitt tionde humÖrinlägg...
Och vad är det jag är förbannad på?!
Jo, p...g!

Det tionde receptinlägget...Det kan ju bli intressant!
Tror att det var gott...

Någon som vill anta utmaningen?

Nä, hörrni, såhär kan jag hålla på forever ju!
Fastnade än här och än där i arkivet.
Jisses, vad man skrivit, både babbel och bubbel. =)

Nu ska dock något annat skrivas...
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Gun

Vilken rolig utmaning. Ibland kan jag kolla tillbaka i bloggen och trots att jag bara bloggat några månader kommer jag knappt ihåg mina gamla inlägg. Vissa har man ju bara lust att ta bort, haha.



Hoppas du får en fin dag! Godmorgon!:D

2010-06-09 @ 09:18:22
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: gunsan

Härlg utmaning, kanske man skulle ta och kika bakåt, har ju inte bloggat här så länge, men man vet aldrig vad man kan hitta som man glömt tihi;))

kramizzzz

2010-06-09 @ 11:46:58
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0