Jobbet avklarat...

...och det var precis som vanligt - roligt!
Förutom min otroliga nackvärk då.
Ja, för ni förstår veckans ständiga sittande vid datorn då jag skrev papret om medeltiden, den satte sina spår.
I min nacke!
Känns vid vissa rörelser som om någon kör in en kniv och vrider runt...och så bränner det.
Nåt fruktansvärt!
Jag är egentligen emot zon-gel och dylika ting...och mest för att man inte får vistas i solen efter att man använt dessa preparat, även om inte det känns som nåt större problem just nu...anyway...i fredags var jag så desperat att jag nästan skrek åt mannen - Smörj mig!
Ja, med zon då alltså...
Men ikke att det hjälpte!
Nej, helt i onödan har jag nu använt preparat som gör att jag inte kan vistas i den strålande solen...(fett ironisk!)

När jag kom hem från jobbet hade vi besök.
Av svärisarna.
Trevligt med spontanbesök!
Tack gör det B & B!

Nu ska här lagas mat!
I massor!
Lanet fortsätter en natt till och killarna är hungriga!
Har just skalat 2 kg potatis.
Potatismos och ugnsstekt falukorv står på menyn.

Och så ska mannen klippas.
Och så ska vi dricka nåt gott.
Men det får ni höra mer om sen...eller i morron!
(Vilken cliffhanger, va'?!) =)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Marie

Aj, aj, sånt är inte att leka med! Hoppas det blir bättre, aldrig roligt med värk och ännu mindre när det är sommar!!

Kram till dig

2010-06-13 @ 17:22:04
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Boppan

Åååh vad spännande. Blev det senap eller ketchup till korven? Spänningen är oliiiidlig... ;-) Kram Gagga

2010-06-13 @ 19:17:04
Postat av: Susanne P

Du skulle behöva en regäl massagekväll!

Oj, du kan verkligen få oss att hänga kvar...dessa cliff hanger... ;)

Kraaaaaaam

2010-06-13 @ 20:25:39
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: mie

Usch o fy för nackont;(, ja osså detta om man tar zon preparaten=ingen sol;(. Har du prövat aloe vera? Den som är mot värk, minns inte vad den heter, men den hjälpte då jag hade tennisarm, så den är sjukt så bra....nej jag springer o kollar, vänta....aloe heat lotion, från forever, kanske har du redan provat, annars finns försäljare överallt. Kram "lilla jag som inte skriver blogg längre, men finns ju på FB"

2010-06-13 @ 21:11:22
Postat av: Camilla

Åååå,en cliffhanger....;)

Hälsade hela gänget på dig idag...ända från LA.

Jag menar...Du sa väl att B&B hade hälsat på.

Då menade du väl alla i Glamour(The Bold and the Beautiful)

B&B ;)

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-13 @ 21:39:57
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Bara Jag

Nu kanske solen blir ledsen över all ironi och vägrar visa sig för att den är förnärmad = vädret är DITT fel :-)

2010-06-13 @ 22:32:52
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: anne

LANar de hemma hos er?



Rätt kul idé, kanske skulle jag föreslå yngsta sonen det. Äldsta sonen gjprde det en period men han blev oftast så illamående av all Coca Cola han hinkade i sig att vi fick åka och hämta hem honom...

2010-06-13 @ 23:27:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0