"Rädda-Willy-kampanj"??!!

Äsch, jag tycker de kan lägga ner hela skiten!
Det är bara ett pinsamt jippo just nu!
Let's Dance har utvecklats till rena rama "Rädda-Willy-kampanjen", där dansanta och rytmiska par åker ut till förmån för en liten "struttgubbe" som inte tar ett rätt steg!
Hans "dansande" är i nivå med en quick-step med Mrs Snabeldrake.
Vad sa ni?!
Ja, jo, jag kan naturligtvis byta kanal och låta bli och titta på det.
Slippa få tuppjuck.
Ska det vara på det här viset, kommer jag i alla fall att bojkotta en eventuell kommande säsong.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag ser "På spåret" i stället så jag är luyckligt ovetande ;-)



Ha en fin lördag!



Kram

2010-03-06 @ 09:31:36
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Boppan

Jaa det är för jäkligt!!!! :-(

De borde fixa en "ANDRA CHANSEN" ÄVEN I DET PROGRAMMET SÅ KUNDE MAN FÅ RÖSTA IN ETT UTRÖSTAT PAR ELLER HUR?

Kram

2010-03-06 @ 16:06:27
Postat av: ansepanse

jag tycker också att det är förfärligt, undrar om Willy skämdes lite igår när Sauk åkte ut istället

2010-03-06 @ 19:13:20
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Kan bara hålla med. Samtidigt är det ju inte Willys fel...minns när det var Lasse "Kurtan Olsson" Brandeby som hängde kvar vecka efter vecka - trots att han inget heller önskade än att ÅKA UT!!

2010-03-07 @ 10:18:55
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0