Ja, jag tog en sovmorgon!

När jag vaknade klockan sju i morse så tänkte jag
"No way, det finns ingen möjlighet att man kan vara såhär trött"!
Fullständigt utmattad kände jag mig.
Blev nästan lite rädd för mig själv.
Nu, två timmar senare, känns det mer normalt, jag överlever. =)
Ok, nog om mina sovvanor.
Hur intressant är det på en skala?!

Om sanningen ska fram, har jag faktiskt hunnit ta en liten promenad i cyberspace oxå.
Jag vet, dumt att göra det innan eget inlägg...
...men jag är ju så fasligt nyfiken på att se vad ni haft för er.

När jag kom in till Carina, blev jag dock inte glad!
(missförstå mig rätt, man blir alltid glad inne hos henne, men dagens ämne...gah!)
Den gamla bondepraktikan säger nämligen att dagens, morrondagens, och följande dags väder, är det väder som sedan kommer att representera hela juni!
Jag dör!
Idag är det sådär 8 grader varmt (?!), halv storm och molnigt!
Är det såhär det ska bli hela juni?
Då får jag läggas in på psykklinik!
*andas frenetiskt i en påse*!

Kommentarer
Postat av: Anne

Nejdå. Vi ska inte in på några psykkliniker inte! :) Sånt här väder har de varenda sommar i Nordnorge och hör du dem klaga? Inte!



Sv. Annars var det ingen sladd som jäklades, det var Bredbandbolaget. :)

2010-05-25 @ 10:28:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Ia

Vilken underbar trädgård du har....*wow*



Ja, ska det bli så här kallt i hela juni då emigrerar jag!!!!! Lat och snål som jag är så eldar jag inte i spisen och sätter inte i elementen och undviker att titta på inomhustermometern som jag vet står på 16.7 grader!!!

2010-05-25 @ 11:02:13
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: gunsan

Nej nej inte ska det bli knasigt väder i juni heller, det är bara idag ;))



Hoppas att du får en toppendag o att du har lite varmare o härligare väder än vad vi har;)

kramizzzz

2010-05-25 @ 11:20:19
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Therese

Men fy gröne, då emigrerar vi. Jag vaknade också kl 7 men som motsats till dig superpigg. Jag är morronpigg o maken suckar tungt när jag börjar planera dagen i gladan ro. :o)

kram

2010-05-25 @ 16:59:48
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Bondepraktikan har haft fel förr...jag vill inte heller ha 8 grader (jag vill ha 28 grader!!!!)

Men vacker är det iallafall ute nu, med allt som kommer i blommning!

kram

2010-05-25 @ 20:25:22
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0