Känner mig typ 20 kg lättare!

Trots en massa chokladintag (jo, men det måste till när man pluggar så hårt!), känner jag mig lättad!
Tänk så mycket tankar och fnulerier jag har fått ur mig idag! =)
Och mer ska det bli.
I morron.
Och i övermorron.
Och nästa dag.
Och nästa.
Ända fram tills på måndag, då vår uppsats ska läsas och bedömas av handledare.
Synas i sömmarna, och kollas om den håller för en framläggning till 90% seminarium den 28:e maj.
Vi får se.
Kanske, kanske inte.
Om inte, får vi en ny chans den 10 juni.
Jag dör inte av det.
Jag blir bara jävligt besviken!

Nåväl...jag ska inte tråka ut er med mitt pluggande mer nu!
Jag ska faktiskt gå och nanna nu...eller snart.
Ska bara kolla runt lite.
Och sms:a lite med sonen på Irland...=)
Snart kommer han hem!
Torsdag.
Tre veckor sen jag såg honom senast.
Längtar! =)

Kram på er allesammans och sov så gott!

goodnight myspace orkut friendster comments

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag tror säkert det går vägen! PÅ "min tid" var det bara ytterst mediokra arbeten som inte godkändes och ni verkar har arbetat väldigt serlöst på alla vis.



Kram och god morgon!

2010-05-11 @ 06:45:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ansepanse

det kommer att gå bra, säkert :)

kramar

2010-05-11 @ 10:50:07
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Duktigt av dig att vara så flitig! Håller tummarna att det går bra :-)

Nu vet jag vad som fattas för att jag ska lära mig spanska fortare - jag måste införskaffa choklad!

2010-05-11 @ 10:51:27
URL: http://amacasa.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0