Nej...

...jag skrev inte förra inlägget för att skryta om mina futtiga 10 gånger på körskolan (fast nu fick jag ju sagt det igen...hihi), utan mest för att jag tycker det är en lite lustig historia...=)

Ok...däcket är rent och det tog längre tid än beräknat.
Mannen har jobbat på som en liten gnu och resultatet blev bra.
Dock orkade ingen av oss fortsätta med möblerna, utan avslutade dagsverket med en iskall öl på det rena däcket.
Mmmm...gott! =)
Sen blev det grill...dock sittandes inomhus.
Gottgottigottgott!

Vinet är nu uppslaget.
Soffan är intagen.
Let the show begin!
Jo, jag vet...Sverige är inte med (för första gången på länge, länge...vilket är sååå trist)!
Men så går det när man skickar skitlåtar!!!
När ska svenska folket lära sig?!

Jaja, smaken är som baken.
Men att inte Annas (förlåt) kväkande skulle gå hem (i en dessutom skittrist låt)...ja, jag är inte förvånad!

Heja Danmark eller Norge! =)

(och det säger jag inte för att de tillhör Norden, utan för att det helt enkelt är skitbra låtar! Dessutom säger jag det utan att ha hört alla de andra, vilket ju verkar något oigenomtänkt...men de två vet jag är bra!)

Trevlig kväll allihop!


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Du, jag håller med tillfullo!!!

Skitlåt är vad det var! (var det rätt svenska måntro!?)

Kram & ha en härlig lördagkväll!

2010-05-29 @ 20:54:40
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Helen

Jag håller med...saknade inte den Svenska låten i år för den va ändå bara skit.

Däremot är vi inte ense om dom andra.

Jag gav min röst till Turkiet men gilla även den som vann.

Ha en skön söndag.

Kram

2010-05-30 @ 08:22:29
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0