Ska du upp i morgon?

Nattlig konversation i det Afroditiska hemmet:

Yngste sonen vid sänggåendet: Mamma, ska du upp i morgon?

Mamman: (tänkte: jo, nån gång ska jag ju) Ja, det ska jag.

Yngste sonen: Ska du iväg i morgon?

Mamman: Nä.

Yngste sonen: Men åh, då kommer du ju inte upp i morgon!

Mamman: Varför säger du så, klart jag kommer upp!

Yngste sonen: Det brukar du inte göra när du inte ska iväg.
Ska du upp på allvar alltså?

Mamman: Ja!

Yngste sonen: OK, väck mig när du är uppe då.

Mamman: Japp! Godnatt, sov gott, love you!

Yngste sonen: Samma!

Mamman, som haft en sjuhelvetes natt, var trots allt uppe klockan sju och väckte sonen.
Mardrömmar har stört nattsömnen inatt.
Mer om dessa sen.
Nu - kaffe!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj...har du haft mardrömmar?

Inte roligt!

Men du fick upp sonen i alla fall ;)

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-05-24 @ 08:00:29
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Helen

Ha ha är det till att vara morgon trött.

Ha en bra dag.

Kram

2010-05-24 @ 08:25:35
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Carina

Handlade mardrömmen om stora monstergräsklippare som kom och attackerade solen så den var tvungen att gömma sig bakom molnen? :)

Nä, fy för mardrömmar! Tack och lov kommer jag nästan aldrig ihåg vad jag drömmer. Och mardrömmar var det flera år sedan jag hade.

Här skiner solen idag, hoppas den är hos dig också.

Kram kram

2010-05-24 @ 08:29:46
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0