Jepp, dagens meny gav frukt! =)


På alla tre ställena faktiskt!
Nya skor inhandlades till två av sönerna.
Och jag fick bytt ett par "fake-converse", som gick sönder efter typ 10 användningar.
Dessutom utan kvitto.
Ett par nya skor i annat utförande fick följa med hem, såklart! =)

Även på IKEA fyndades det.
Massor med ljus i olika utformningar inhandlade för höstens myskvällar.
Nya ljusstakar oxå.
Och en ljusbricka.
Ja, lite annat smått och gott också.
Det var ju ändå IKEA vi var på.
Då tenderar det att bli lite av ditt och lite av datt, eller hur?

På Mobilia var det "Oktoberfest" och en del reapriser.
Självklart inte det jag föll för.
Ingen rea så längt ögat kunde nå, på den tunikan, de söta tröjorna och sjalarna som jag hittade.
Bara att ta fram plånboken, kortet och betala - fullpris. (GAH!)

Nu fixar jag med lite heminredning och mannen håller på att installera vår nya telefon.
Han är arg!
Förra veckan köpte han nya trådlösa telefoner och idag köpte han en ny väggfast telefon.
Dessa olika enheter kommunicerar inte så väl med varandra, visar det sig.
Bäst att hålla sig undan!
Och börja på dagens andra meny - kvällsmaten!
Det sägs ju att vägen till mannens hjärta går genom magen...
Vi får väl se om han "millar till sig" när han fått fläskfilégryta med ris! =)

Ha en fortsatt härlig lördag!

(JA! Bildbevis kommer!)

Kommentarer
Postat av: gunsan

Oj vad du har shoppat idag;)

Bra att du fick byta dina skor, de ska ju sannerligen hålla längre än så, grymt.

Kan tänka mig att guben din blir toppenglad o nöjd när han blir bjuden på så god middag;))

kramizzzzz

2010-10-09 @ 17:58:26
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Bibban

Såklart att magen hans kommer att bli glad, det förstår ju vem som helst:)

Kram

2010-10-09 @ 18:20:40
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Znogge

Själv kopplar jag av efter ett gott kalas med go' mat! Inte fel alls ;-)



kram och god natt!

2010-10-10 @ 00:16:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Får man inte se på fynden?

Hoppas att gubben blev på bättre humör efter din goda middag :)

God morgon!

2010-10-10 @ 09:30:07
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0