Lördag, lite kaffe, sen iväg till frissan!

Godmorgon på er, denna härliga lördag!
Eller ja, härlig och härlig, det är kanske en överdrift...
...med höststormar som viner runt husknuten och regn som piskar mot de smutsiga fönsterna...
...men jag har haft sovmorgon och jag är dessutom ledig HELA, långa dagen! (och det vet vi ju alla hur fort en ledig lördag går)
Klockan tolv ska jag iväg till frissan.
Hon ska få göra något åt den där långa hårmanen of mine.
Om man sätter upp håret nästan dagligen, måste det vara ett bevis på attdet är för långt!
Nu åker 20 centimeter!
Och ja, före- och efterbilder kommer...=)

Kram och godmorgon!

(Förresten...jag testade det där med tidsinställt inlägg...det funkade ju inte alls...hur gör man? Man måste väl spara det som utkast? Och sen publiceras det av sig själv? Eller?)
(Jag vill ju oxå kunna fuska! Även om jag inte brukar lägga in bilder på mig själv i morronshape (mest för er skull) så kan man ju börja nu, jag menar. Då kan man ju låtsa att en eftermiddagsbild faktiskt är en väldigt pigg och fräsch morronbild!) :D

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Härligt att det blir före- och efterbilder. Jag kan kanske få nått trevligt tips på vad jag ska göra med min slitna man också :-)

Gomorron

2010-10-23 @ 09:40:26
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Camilla

Vad underbart med sovmorgon.

Jag hade också en:)

Ser verkligen framemot före och efter bilderna.

Kram och god morgon!

2010-10-23 @ 09:45:35
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Nina

Det var just därför jag klippte av mitt hår. Hade det alltid uppsatt! Väntar redan med spänning på före- och efterbilder. :)



Godmorgonkram :)

2010-10-23 @ 10:06:15
URL: http://www.nina247.com
Postat av: Svorskan

Återkommer och läser inlägget sen, tänkte bara svara på din fråga:

Du klickar på det datum du vill ha, sen kommer tiden upp och då skriver du in vilken tid du vill ha. Avsluta allt med att klicka på "publicera". Sen publiceras inlägget på den tiden du har angivet. Lycka till!

2010-10-23 @ 10:11:51
URL: http://svorskan.se
Postat av: Carina

Det var därför jag klippte mig kort. Jag satt ju bara upp håret för jag tyckte det var ivägen. Fast nackdelen med kort är att man måste springa till frissan titt som tätt. Spännande med före efter bilder, me like!!

Jag har aldrig testat tidsinställt inlägg och har ingen aning om hur det funkar. Liiite fusk är det ;)

Ha en underbar ledig lördag vännen!

Kramkram

2010-10-23 @ 10:12:06
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Svorskan

Hahaha!, men det har du ju kunnat göra innan också? Fota dig på eftermiddagen och använda den bilden på morgonen? ;) Skall bli spännande att se din nya frisyr. Otroligt vackert hår har du, men som du skriver så blir det mer frisyr och mer lätthanterligt om det är lite kortare.



Ser ovanför detta inlägget att det fungerade med att tidsinställa. Jag gjorde så med ett inlägg i går också. Bra funktion!

2010-10-23 @ 10:36:58
URL: http://svorskan.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0