Ännu en lista

Och denna har jag hittat någonstans ute på World Wide Webb, men vet inte var...=)
Och detta innebär ännu mer meningslös Afrodite-fakta.
För er som är trötta på det - läs inte vidare!

Lovar du att vara ärlig? Japp! (Eller det var kanske en retorisk fråga...*fniss*)

Du heter: Carina

Smeknamn: Afrodite

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Ameno" med Era

Beroende av: Sol!

Vad tror folk om dig: Ingen aning! Berätta!!!

Stämmer det: Antagligen. Kanske. Eller nej...

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår, som folk tror är färgat, men som är naturligt ljusgrått/vitt och som de tycker är sååå snyggt! =)

Vad säger du för att imponera på någon: Att imponera på någon innebär ju att man "lägger ut texten lite"...och jag gör sällan eller aldrig det. Jag är mig själv. Kanske det imponerar på någon?!

Hur imponerar man på dig: Är sig själv och vågar stå för sina åsikter!

Brukar du skratta för dig själv: Japp, ofta! =)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Ha ha ha satt just och skrev in ditt mobilnummer. Ha det så bra nu. Kram" (skrivet av underbara vännen i norr - Camilla)

Var bor du: I Skåneland du sköna! =)

Trivs du där: Japp, indeed!

Äger du några converse: Tyvärr, inte för tillfället. Men snart så...=)

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på humör, sammanhang och årstid, men rödvin funkar alltid!

Brukar du bli för full: ALDRIG! Har väl hänt nån gång...;)

Är du allergisk mot något: Ja, oärliga och konstlade människor!

Hur svarar du i mobilen: Ja, Carina...? (Jag vet...oerhört trevligt och fantasifullt)

Antal timmar sömn inatt: Ganska många faktiskt...11 ungefär! (somnade framför tv:n och sov till klockan 9 i morse)

Brukar du komma i tid: Japp, för det mesta!

När mår du bra: Vid många olika tillfällen! När det är sommar, sol och värme och jag sitter med ändalykten i en  brassestol på stranden, hör vågornas kluckande och låter sanden strila mellan tårna. Då är det gött o leva!

När blev du fotad senast: Ikke en aning. Kanske igår av någon som smygfotade mig...

Hur känner du dig nu: Seeeg!

:D


Kommentarer
Postat av: attis

Rolig läsning. Önskar dej en skön kväll.

Kram

2011-04-16 @ 17:06:09
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Znogge

Kul och lättsam lista! Lite nytt och lite gammalt. Nice :D



Kram

2011-04-16 @ 18:09:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne P

Jaha!!! Och varför SMSade du inte mej???

????????????????????????????????????????

♥Kraaaaaam!♥

2011-04-16 @ 21:15:08
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: ♥ Carina ♥

Vad jag tror om dig: Jag tror att du är en trevlig varm persom med hjärtat på rätta stället. Ditt hem är din borg och din familj betyder mycket. Du försöker fånga guldkornen i vardagen och reser gärna bort för lite nöje. Din altan är ett smultronställe där du gärna sitter i solen med en mojito i handen. Du är målmedveten och ställer ibland för höga krav på dig själv. Du gillar att laga (och äta) mat. Morgonen börjar med en dusch och en kopp kaffe (eller kanske i omvänd ordning)Ditt namn betyder ju "kär, omtyckt" och jag tror att det är precis det du är ;)

Kram vännen och ha en fin dag!

2011-04-17 @ 09:05:40
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Camilla

Underbara listor.

Jag snor den rakt av!

Om jag får,vill säga.

Haha...kul att det var just jag som sms:ade sist till dig.

Hoppas att du hade det trevligt i går. Och hoppas verkligen att du inte har ont i huvudet idag :)

Kram på dig!

2011-04-17 @ 09:19:23
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Shit! Carina tog min kommentar. Preciiis det jag hade tänkt skriva.

:-)

2011-04-17 @ 19:01:04
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: gunsan

Jag läser ju lite "åt fel håll" alltså inläggen i fel iordning, så lhär tänker jag skriva att jag tycker det är skoj att du tog dig för o "gjorde stan". Sen att huvudet är lite extra tungt kanske man kan leva med;))



De här listorna är för roliga o jag säger det igen, Carina träffade rätt;))



Kramizzzzz

2011-04-17 @ 22:38:43
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0