Vaddå?

Nu fattar jag inte alls vad ni menar...!
Skulle färgen på väggarna i mitt "boxarum" (ja, alltså, det rum som vi håller på att "renovera" går under det namnet här hemma) vara motbjudande...?
VA?
Orange...!
Gillas inte det...?
Orange á la 80-tal!
"Hey, 80-talet ringde och ville ha tillbaka sin väggfärg..."! Liksom...
Nähä, men det kommer förmodligen att stay in that way for a while...!
Ganska jobbigt att flytta runt allt igen liksom...
Men faktum är att jag bryr mig inte så mycket om färgen.
Nä, för det är rent och det är organiserat.
Det räcker och funkar bra för mig!

Godmorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag gillar ert orange boxarum! Så det så!

Kram, Monica

2011-08-01 @ 11:53:45
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: anne

Jag gillar det mesta i orange just nu och det är inte första gången det är min favoritfärg.



Du har valt en toppenfärg! :)

2011-08-01 @ 21:51:01
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0