59

Ännu en lista! (En del frågor snarlika den senaste, men en del nyheter finns...)
Vaddå, tror ni att jag har bloggtorka igen?
Nä, det har jag inte! Bara lite dåligt med tid!

1. Hur gammal är du om fem år? Eh...igen???!!!
2. Vem var den senaste du träffade? Yngsta sonen, som var pratsugen.
3. Hur lång är du? 170 cm ö h
4. Vilken var den senaste film du sett? One day
5. Vem ringde du senast? Kollegan Maria
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Mmmmm, och det har vi inte. :( Jag handlar nåt på hemvägen.
7. Vad är dagens planer? Klockan är 21.30 så nu återstår bara att softa och försöka komma i säng i tid.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, sedan 1967
10. När såg du senast din mamma? I lördags då hon bjöd på kalkonmiddag.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbrun
12. När vaknade du idag? 5.15!
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp, tyvärr en som var överkörd.
14. Vilken är din favoritplats? Hemmet!
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en bostadsrätt i Malmö, nära havet...=)
17. Vad skrämde dig som barn? Samma som nu - spindlar, höjder och mörker. Och sjukdomar!
18. Vem fick dig att skratta senast? Sönerna, vid middagsbordet.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nope, har massor i källaren!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Åh, jag har min alldeles egen lappis, men lånar mannens stationära ibland. På jobbet har jag ännu en lappis.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Endast iförd underpants.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Två - Skåne och Bohuslän (Göteborg)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Tja, det har väl hänt alla nån gång...?!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? På sommaren gillas barfota, men gärna ett par sockor på kvällen när det är svalt. På vintern är strumpor och skor ett måste! (Och mina fluffisar (Shepherd) för inomhusbruk vintertid)
26. Är du social? Japp.
27. Vilken är din favoritglass? Oh, så svårt! Många att välja ibland...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA! Och skänka en massa pengar till mina barn. Om jag vann många miljoner skulle jag, utan tvekan, bygga mig en sprillans ny och modern villa!
29. Tycker du om kinamat? Jadå.
30. Tycker du om kaffe? Nä, jag ÄLSKAR det! =)
31. Vad dricker du till frukost? Gissa!
32. Sover du på någon särskild sida? Helst på vänster, men kan även somna sittandes...
33. Kan du spela poker? Ja, och jag tycker det är himlans roligt!
34. Tycker du om att mysa? Jaaaa!
35. Är du en beroendemänniska? Av kaffe ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal kursare.
37. Vill du ha barn? Japp, mina fyra underbara killar skulle jag inte vilja vara utan! ♥
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och den erfarenheten klarar jag mig förutan!
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET! ♥
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hmmm...kläder tror jag.
42. Äger du dyra smycken? Nej, jag är, som sagt, inte mycket för "bling-bling".
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope, aldrig och så kommer det att förbli!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En sked överbliven Carbonara.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmmm...den var svår faktiskt. Känner många roliga människor.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inga operationsärr för jag har aldrig blivit opererad, men har ett ärr i pannan efter vatt-koppor.
47. Vad har du för ringsignal? Dancy Time med Priddyboy! (den gamla Boxer-reklamen, ni vet)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nope.
49. Flirtar du mycket? Nej!
50. Var togs din profilbild för din blogg? På en semesterresa i Bulgarien.
51. Kan du byta olja på bilen? No way!
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja, en gång tyvärr. 2.400 spänn!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det fördolda av Hans Rosenfeldt
54. Läser du dagstidningen? Tyvärr bara på helgen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, inte för tillfället. (Prenumererar dock på den historiska skriften "Tvärsnitt" som kommer kvartalsvis och på den lättlästa nyhetstidningen "8sidor", för mina deltagares skull.)
56. Dansar du i bilen? Nej, men diggar våldsamt. =) (Hade jag fått plats att dansa, hade jag nog gjort det i och för sig...hihi)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? City 107
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslistan som skrevs på hemvägen på tåget
59. När var du i kyrkan senast? Har ikke en aning! Måste vara väldigt längesen! (Var i och för sig och kollade i ett par kyrkor i somras då vi var i Lübeck...)



Godnatt & sov så gott!

Ps. Kom på att jag lika bra kan säga godmorgon oxå. I morron blir liksom en riktig "monster-dag", som inleds med Nationella prov och avslutas med personalfest. Det senare väldigt mycket trevligare än det första. Det tradiga är bara att min jakt på festtält gick sådär och jag får gå på fest iförd något jag inte är 100% nöjd med. =/
Men, men, det blir nog bra!

Kom precis på att jag kommer att missa finalen i morron! Idol-finalen! Så trist, när man faktiskt följt idolerna hela vägen. Jag säger som vanligt och en sista gång - Heja Robin! =)

Ha en underbar fredag allihop!

Kommentarer
Postat av: gunsan

Ojoj vilken himlans massa frågor o roliga att läsa;))



Du kommer säkerligen att få superkul imorgon kväll oavsett vad du har på dig;))



Ha en toppendag imorgon o lycka till med dessa prov;))



kramizzzzz

2011-12-08 @ 22:58:28
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Diana

Jag orkade inte.... sorry.

Fin blogg!

2011-12-08 @ 23:38:35
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Znogge

God morgon! Hoppas verkligen du uthärdar monsterdagen och sedan får koppla av ordentligt i helgen!



Kul lista med en del nytt!



Kram

2011-12-09 @ 06:34:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Tyvärr så tror jag att Amanda kommer att vinna. Men jag säger som du: -HEJA ROBIN!!!!!

Jag missar Idol till 21. Jag jobbar ju till 20.30 :(

Kram på dig!

2011-12-09 @ 08:52:55
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Monica

För att ha dåligt med tid, så har du hunnit svara på en massa frågor... kul att läsa!

ha det så kul på festen ikväll!

kram, Monica

2011-12-09 @ 12:14:25
URL: http://tjernhus.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0