List-dags!

Vilken hårfärg har du? Ljusgrå med inslag av lite, lite mörkt i underhåret.
Hur gammal är du? Ehhh? Det frågar man väl inte en kvinna, eller?!
Vad ska du göra ikväll? Käka kalkonmiddag med hela tjocka släkten hos ma & pa
Är du ofta seriös? Ja
Gillar du att kramas? Mmmm
Hur många biologiska syskon har du? Två, en bror och en syster (Sen har jag bonus-syskon i Norrlan...hihi)
Har du utländska föräldrar? Nej, de är helsvenska
Saknar du någon just nu? Ja, det finns alltid någon som jag saknar...
Mjukisbyxor eller Jeans? Beror på tillfälle, men mjukisbyxor är aldrig fel hemma
Bada eller Sola? SOLA med inslag av bad
Har du fräknar? Nope, inte en endaste
Favorit godis? Choklad!
Anser du att du är stark? Japp, såväl fysiskt som psykiskt faktiskt
Är du kittlig? Oh ja!
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? Ehhh...kommer inte ihåg...
Vad har du för mobiltelefon? Samsung Ace
Har den kamera? Japp, en som ta skitdåliga kort, trots bra data
Vad har du på dig nu? Jamis och morronrock. =) Favoriterna!
Hur mår du? Trött som faen, annars finemang. Lite irriterad över ett mail jag fått bara...
Vart har du ont någonstans? Ingenstans faktiskt
Vem kramade du sist? Yngste sonen i går kväll
Vem pussade du sist? Mannen
Vem vet mest om dig? Hmmm...skulle nog kunna vara Mannen och syrran.
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? 20 var jag och det var perfekt
Tänker du gifta dig? Lite sent att tänka på det nu...
Är du förlovad? Yesss
Har du något fint halsband? Ja, faktiskt. Trots att jag inte är mycket för "bling-bling"
Är du bisexuell / homosexuell? Nej, det tror jag inte
Tre namn jag lyssnar till: Carina, Afrodite, Mammis
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är omtänksam, empatisk och ärlig, mina ögon och mitt hår
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min övervikt!
Detta är jag rädd för: Spindlar och sjukdomar
Tre saker jag vill ha varje dag: Humor, glädje och omtanke
Detta tycker jag om att göra: Laga mat och att äta den =) Blogga, prata i telefon, SOLA och bada, RESA
Detta vill jag göra just nu: Duscha!
Bästa känslan: Jag klarade det!
Värsta känslan: Osäkerhet
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtanke, empati, ärlighet, positivism
Följande saker vill jag göra innan jag dör: RESA till många intressanta platser! Skriva en bok!
Min käraste ägodel: Min dator
Något jag vill ha i present: Platttång eller locktång, pyjamas, förkläde (för matlagning), japp, det är min önskelista till tomten. =)
Favoritkläder: Jamisen!
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: Svenska, tråkigast: matte!
Stjärntecken: Kräfta
Favoritdoft: Oh, det var svårt! har massa favoriter...Gucci Rush är dock favvisen just nu.
Detta äter jag gärna: God hemlagad mat; potatisgratäng, köttfärssås...mmm!
Dricker helst: Vin!
Hit vill jag gärna åka på semester: Egypten
Färg på mina ögon: Mörkt bruna
Min längd: 170 cm ö h
Jag spelar: Adeles "Set fire to the rain" varje morgon på jobbet och flera gånger dagligen.
Person jag beundrar: Svårt...syrran i alla fall, som trots många fall, reser sig igen! ♥
Favoritcitat: Många! Svårt att välja ett! Ab imo pectore...! Det är nog det bästaste.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt! Listig, kelig och självständig...=)
Vad lyssnar du på just nu? Spotify och Marcus Öhrns senaste
Vad har du gjort/ska du göra idag? Klippa en son och mannen, sen middag hos ma & pa!
När badade du i en pool senast? Ehhh, ingen aning. Gillar inte pooler. Havet ska det vara!
Har du varit med i någon skolpjäs? Inte vad jag kan komma ihåg. Gillade inte sånt när jag var liten.
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? Japp!
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? ALDRIG! Jag är inte självmordsbenägen!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt. Kanarieholmarna måste det väl bli...
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Minns inte, men gillade Babar och Barbapappa
Kan du alla orden i nationalsången? Ja
Badkar eller duschkabin? Dusch!
Favoritpizza? Azteka
Chips eller popcorn? Chips med dippa
Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift för tillfället, utan färgat läppcerat som vid fest kompletteras med läppenna
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha! Nä!
Klarar du att tanka själv? Amen, självklart!
Vad var det senaste du handlade? Mat på Coop
Har du kräkts offentligt? Nope, thank God! Hatar verkligen att spy!
Kan man vara vän med sitt ex? Nä, varför skulle man vara det...?
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Minns faktiskt inte. Och det måste ju vara ett bra tecken...?!
Hade du mycket hår som liten bebis? Japp. Svart.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hej, det är Carina. Jag är tydligen upptagen nu men du får gärna ringa igen...Nåt sånt.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kollar på tv en stund eller läser i en bok


Trevlig lördag till er alla! ♥

(Ps: I morron - svaren på era frågor! =) Ds.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken trevlig lista och lite nytt blev det allt!



Ha en fin dag!



Kram

2011-12-03 @ 10:58:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Oj,vilken lång och underbar lista!

Att du hade bonussystrar i Norrland visste jag,och en helsyster...men att du hade en bro...det visste jag inte? ;)

Högakustenbro eller? ;)

Ser verkligen framemot dina svar på våra frågor.

Du...han som ska vara med på halv åtta hos mig från Ö-vik,har du träffat. Fredrik i Pink Hink. Honom kommer du väl ihåg? :)Eller hur var det där...Hink Pink,kanske dom hette ;)

Ha nu en toppen lördag!

Kram!

2011-12-03 @ 13:02:14
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Roligt att läsa!

Men jäkla syrra! Hon har skvallrat! Det var ju JAG som skulle skriva här att han som ska vara med i halvåtta hos mej från Ö-vik har du träffat! Och jag har träffat honom...jag fick ju autografet av honom...på ett väldigt bra ställe! ;) ;)

Kram min syster i söder!

2011-12-03 @ 14:11:09
URL: http://www.susannep.blogspot.com
Postat av: Diana

Hur kan du glömma första kärleken, det är ju sånt man minns!

2011-12-03 @ 15:07:41
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: gunsan

Vilken kul lista, mycket roligt att läsa;))



kramizzzz

2011-12-03 @ 22:51:25
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0