Söndag igen

Jisses, vad denna helg gått fort (som vanligt)!
Fredagskvällen bara försvann. Mannen gjorde julskinkan och jag förberedde lite annat inför lördagens övningar - jullunchen med vännerna.
Sen somnade denna svensk, totalt utmattad efter veckans alla övningar, i soffan.

Lördagen blev oxå en stressig historia (fram till klockan 13, sen släppte stressen).
Förberedelser, tillagning och uppläggning av diverse mat och gotter.
Klockan 13 kom gästerna och kalajsandet kunde börja.
Och det gjorde det verkligen.
Julamat, julasnapps, julaöl, allt i en salig blandning, blandat med otroligt goda humör, gjorde att tillställningen blev fantastiskt trevlig!
Vid femsnåret drog vi oss mot tågstationen i den lilla hålan och sen åkte vi mot Malmö, Köpenhamn och Tivoli.

Återkommer...

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Har du också varit i Köpenhamn i helgen? Vad trevligt!

Ja inte för att jag varit där men vår kära Stattinskan har. Jag hoppas att jag också får uppleva Köpenhamn irl nån gång. Kanske tillsammans med nån kär bloggvän *blink blink



Kram och ha en fin 4:e advent vännen!

2011-12-18 @ 12:34:21
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken härlig helg!



Kram

2011-12-18 @ 12:35:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Halloj gumz, skönt att ron infann sig till slut. Själv hasar jag omkring och känner mig allmänt ynklig. Har fått en nedrans förkylning med halsont och feber. Precis vad jag behöver 1 vecka innan jul. Dock är sonen frisk och det känns skönt.

Kramis

2011-12-18 @ 13:33:00
Postat av: mickis

åhhh vilken lördag.. ska bli kul att få höra fortsättningen :-)



ha en fin 4e advent :-)

Kram

2011-12-18 @ 13:46:17
URL: http://mermickis.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0